۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۱۱

فرمانده انتظامی البرز:

سلامت پلیس موجب ارتقای اعتماد مردم می‌شود

سلامت پلیس موجب ارتقای اعتماد مردم می‌شود

کرج - فرمانده انتظامی استان البرز گفت: قطعاً سلامت پلیس موجب ارتقای اعتماد مردم می‌شود و ضرورت دارد در سالم سازی و پاکسازی نیروی انتظامی توجه بیشتری صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان بعد از ظهر یکشنبه در کارگاه آموزشی پیشگیری از جرایم مهم و شایع و نوپدید که در ستاد پلیس البرز برگزار شد با تبریک شروع ماه ربیع و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: کارکنان نیروی انتظامی از سلامت بالایی برخوردار بوده و اینگونه جلسات قطعاً به سالم‌سازی و اصلاح و رسیدن به سمت و سوی فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: مردم از پلیس انتظار ویژه و بسیار بالایی دارند و نمی‌خواهند حتی یک تخلف را از آنها ببینند و این انتظار مسئولیت مأموران نیروی انتظامی را سنگین‌تر می‌کند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مورد وظایف نیروی انتظامی افزود: قطعاً این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر از قبل می‌کند و امیدواریم بتوانیم به نحو احسن به وظایف خود عمل کنیم.

وی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در زمینه هوشمندسازی پلیس انجام شده است و نیروی انتظامی در بین دستگاه‌ها به عنوان پیشگام در استفاده از تجهیزات و امکانات روز بوده است.

سردار محمدیان با تاکید بر اینکه مأموریت‌های پلیس مستقیماً افکار عمومی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، افزود: پیشگیری اجتماعی از جرایم در اولویت مأموریت‌های نیروی انتظامی قرار داشته و عمده هدفی که پلیس در انجام وظایف خود پیگیری می‌کند ایجاد امنیت پایدار در جامعه است.

وی متذکر شد: امیدواریم بتوانیم با تربیت نیروهای مؤمن و متعهد و خدمت رسانی صادقانه به مردم، زمینه‌های لازم را برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه فراهم آوریم.

کد خبر 5324243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha