۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۲۰

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

توزیع ۵ هزار بسته نوشت افزار در چهارمحال وبختیاری

توزیع ۵ هزار بسته نوشت افزار در چهارمحال وبختیاری

شهرکرد- فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از توزیع پنج هزار بسته نوشت افزار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدعلی اکبری عصر یکشنبه در آئین توزیع بسته‌های نوشت افزار بین دانش‌آموزان نیازمند، اظهار کرد: پنج هزار بسته نوشت افزار با همکاری بسیج سازندگی، قرارگاه جهاد امام رضا (ع) در چهارمحال و بختیاری با عنوان «بوی ماه مهر» تهیه و توزیع شد.

وی ارزش هر بسته نوشت افزار را دو میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: برای تهیه این بسته‌ها بیش از ۱۰ میلیارد ریال از محل کمک خیران مرکز نیکوکاری کمیته امداد، اعتبارات بسیج سازندگی و قرارگاه امام رضا (ع) استان هزینه شده است.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این بسته‌ها به منظور حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در مناطق روستایی و محروم استان تهیه و توزیع شد.

سردار اکبری با اشاره به فعالیت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و بسیج سازندگی در حمایت از نیازمندان در زمان بحران از جمله شیوع ویروس کرونا، سیل و زلزله، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲۹۰ میلیارد تومان بسته حمایتی و معیشتی در استان تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی در قالب کمک مومنانه توزیع شده است.

وی به زلزله ۵.۷ ریشتری در «کوهرنگ» اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به کاهش دما و نزدیک شدن به فصل سرما تأمین مسکن و اسکان افراد آسیب دیده برای افراد زلزله زده در اولویت قرار دارد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از دو هزار و ۵۰۰ بسته جهیزیه توسط قرارگاه جهادی امام رضا (ع) برای نیازمندان تهیه و توزیع شده است.

کد خبر 5324334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha