۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۸:۳۷

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

نیروهای ارتش در آمادگی کامل دفاعی و نظامی هستند

 نیروهای ارتش در آمادگی کامل دفاعی و نظامی هستند

تبریز- رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیروهای ارتش در پایگاه‌های عملیاتی مرزهای شمال غرب کشور آمادگی کامل دفاعی و نظامی دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن همتی در بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از قرارگاه‌های عملیاتی تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع در مناطق مرزی شمالغرب کشور، اظهار کرد: این بازدید به دنبال تحولات اخیر در مرزهای شمال غرب و اجرای رزمایش فاتحان خیبر انجام شد که گزارش آن و روحیه بالای کارکنان تکاور ارتش، سپاه، مرزبانی و آمادگی کامل نیروهای مسلح به کمیسیون امنیت ملی داده خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر اهداف سفر این کمیسیون به شمال غرب کشور گفت: در مدت سه روز مسائل امنیتی و مرزی این منطقه بررسی می‌شود.

وی یادآور شد: وضعیت امنیتی و نیز استقرار نیروهای نظامی و انتظامی در مناطق مرزی شمال غرب کشور به خصوص در مرز با کشور آذربایجان و نخجوان مورد تاکید این هیأت است.

همتی گفت: پس از این بازدید، شرکت در جلسه شورای تأمین در مراکز استان و نیز برخی شهرستان‌های مرزی شمال غرب کشور از دیگر برنامه‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه کشور از قرارگاه‌های عملیاتی تیپ ۲۵ نیرو مخصوص ارتش مستقر در مناطق شمالغرب دیدن کردند.

کد خبر 5325486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha