۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۸:۵۶

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت؛

افتتاح طرح محرومیت زدایی سپاه در معابر محله «کانی کوزله» سنندج

افتتاح طرح محرومیت زدایی سپاه در معابر محله «کانی کوزله» سنندج

سنندج- پروژه آسفالت معابر محله «کانی کوزله» سنندج به همت قرارگاه محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تکمیل و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج روز سه شنبه در مراسم افتتاح این پروژه محرومیت زدایی اظهار کرد: سپاه سنندج از محل اعتبارات طرح کرامت و از طریق قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی در ۱۰ نقطه حاشیه‌ای این شهر پروژه‌های عمرانی را به بهره برداری رسانده است.

سرهنگ حسن عسکری افزود: آسفالت معابر محله کانی کوزله با متراژ دو هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال از جمله این پروژه‌های محرومیت زدایی بوده است که امروز به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با رویکرد جدیدی که دارند نگاه ویژه ای به محلات حاشیه‌ای و محروم سنندج داشته باشند و اولویت کاری خود را برای ارتقای شاخص‌های زیرساختی در این محلات قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اظهار کرد: ساکنان محلات حاشیه‌ای سنندج با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که می‌طلبد شهرداری و دیگر دستگاه‌های خدمت رسان به این مشکلات ورود کنند.

سرهنگ عسکری افزود: انقلاب ما انقلاب مستضعفان تاریخ بوده و انتظار می‌رود مدیران و تصمیم گیران ما نیز همواره مستضعفان و محرومین را مدنظر داشته باشند.

سید انور رشیدی شهردار سنندج نیز در این مراسم از خدمات سپاه سنندج در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در مناطق حاشیه‌ای این شهر تقدیر کرد و گفت: همراهی سپاه در برنامه‌های محرومیت زدایی همواره راهگشا بوده و امیدواریم این همراهی و مشارکت در دولت انقلابی آیت الله رئیسی افزایش یابد.

وی افزود: اولویت کاری بنده ایجاد توازن منطقه‌ای در بین محلات محروم و محلات برخوردار شهر بوده و در این راستا برنامه‌هایی تدوین شده است که شهروندان نتایج آن را در عمل خواهند دید.

کد خبر 5325515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha