۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۲۱:۱۸

بازی «سرافرازان» با محوریت جبهه مقاومت ساخته شده است

بازی «سرافرازان» با محوریت جبهه مقاومت ساخته شده است

قزوینی - تهیه کننده بازی موبایلی بازی «سرافرازان» از تولید و توزیع این بازی با محوریت جبهه مقاومت در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر رسول شاه محمدی ظهر سه شنبه در سالن جلسات حوزه هنری استان قزوین در مراسم رونمایی از بازی سرافرازان که با محوریت مدافعان حرم توسط استان قزوین طراحی شده است اظهار کرد: مراحل ساخت بازی سرافرازان در مدت زمان حدود یک سال و نیم با محتوای جذاب و با محور مقاومت تولید شد.

تهیه کننده بازی سرافرازان اذعان کرد: حدود ۷۰ کاراکتر از شخصیت‌ها و ملیت‌های مختلف و همچنین کاراکترهای داعش در این بازی حضور دارند و بخشی از کاراکترها نیزشخصیت‌های بومی و استانی هستند.

وی افزود: هم‌اکنون بازی سرافرازان در نرم افزارهای فروش و عرضه بازی در دسترس عموم مردم قرار گرفته و با سپری کردن ۵ بروز رسانی تا بهمن ماه سال جاری و در ۱۰۰ مرحله به دست توسعه خواهد رسید.

این تهیه کننده عنوان کرد: تولید بازی با محوریت مقاومت و مسائل اعتقادی کار دشواری است و ما تلاش کردیم تا ضمن حفظ جذابیت و طریقه انتقال پیام اجازه دهیم تا ذهن مخاطب مسائل مربوطه را تحقیق و بررسی کند.

وی تصریح کرد: در شرایط موجود پرونده‌های شکست خورده بسیاری وجود دارد اما ما موفق شدیم با استفاده از حداقل امکانات موجود و با تکیه بر تیم متخصص که قشر نوجوان و جامعه هستند این محصول با کیفیت را به بهر برداری برسانیم.

شاه‌محمدی عنوان کرد: در شرایط موجود ما جنگ سخت را برده‌ایم و شاهد خروج نیروهای امریکایی از مناطق هستیم اما با توجه به کم‌کاری‌های انجام شده در حوزه فرهنگ باید گفت که آماده مقابله با جنگ نرم نیستیم و باید از تمام توان خود برای کارهای فرهنگی استفاده کنیم تا کم‌کاری‌های فرهنگی را جبران کنیم.

وی گفت: در تلاشیم تا این بازی را در سایر اپلیکیشن‌ها نیز به ثبت برسانیم تا تمام مردم قابلیت استفاده از این بازی را داشته باشند.

این تهیه کننده در پایان با اشاره به ساخت بازی‌های متعدد فرهنگی تصریح کرد: امیدواریم با همراهی یکدیگر بتوانیم در راستای تولیدات فرهنگی پیشگام‌تر از گذشته گام برداریم و خلاءهای فرهنگی موجود را جبران کنیم.

کد خبر 5326292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha