۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۷

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

افزایش محسوس دمای هوا در اردبیل تا ظهر روز پنج شنبه

افزایش محسوس دمای هوا در اردبیل تا ظهر روز پنج شنبه

اردبیل - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به جنوبی شدن جریانات جوی در استان اردبیل به خصوص در نواحی مرکزی و جنوبی از امروز تا ظهر روز پنجشنبه بر دمای هوا افزوده خواهد شد.

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار طی پنج روز آینده در غالب مناطق استان است.

وی آسمان استان را تا روز شنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد اعلام کرد و افزود: از امروز تا ظهر پنجشنبه با توجه به جنوبی شدن جریانات جوی در نواحی مرکزی و جنوبی استان بر دمای هوا به صورت محسوسی افزوده خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از وزش باد جنوبی در برخی از مناطق با سرعت تند تا نسبتاً شدید خبر داد و گفت: از عصر پنجشنبه با شمالی شدن جریانات شاهد وزش باد خزری و کاهش نسبی دمای هوا در استان خواهیم بود.

محمدی با اشاره به اینکه از روز یکشنبه با تقویت جریانات مرطوب خزری بر میزان ابرناکی افزوده خواهد شد بیان کرد: در نوار شرقی استان احتمال رخداد مه و بارش خفیف باران ریزه نیز دور از انتظار نخواهد بود.

وی در ادامه به کمینه و بیشینه دمای رخداده در ۲۴ ساعت گذشته در استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: بیش‌ترین دما در شهرستان بیله سوار با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمترین دما در فرودگاه اردبیل با دمای صفر درجه سانتی گراد به ثبت رسیده است.

کد خبر 5326654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha