۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۲

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس خبرداد؛

تعیین ضرب الاجل ۱۵ روزه برای رفع معایب ونواقص جایگاه های سی ان جی

تعیین ضرب الاجل ۱۵ روزه برای رفع معایب ونواقص جایگاه های سی ان جی

بندرعباس- دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان گفت: ضرب الاجل ۱۵ روزه برای استانداردسازی جایگاه‌های CNG اعلام شده است و بعد از آن، جایگاه هایی که مقررات را رعایت نکنند تعطیل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی در دیدار با مدیرکل استاندارد هرمزگان، اظهار داشت: دادستانی و قوه قضائیه پشتیبان و حامی استاندارد در جهت انجام بهینه وظایف و تأمین ایمنی و سلامت مردم هستند.

وی تصریح کرد: استاندارد در تمام حوزه‌ها از جمله نظارت بر استاندارد کالا و خدمات همچون مواد غذایی، خدمات آسانسور، جایگاه سوخت، لاستیک و.... و تمامی بخش‌هایی که با سلامت و ایمنی مردم ارتباط دارد، حضور اثرگذار و مهمی دارد.

قهرمانی همچنین با اشاره به اهمیت نظارت بر جایگاه‌های سی ان جی نیز گفت: به این جایگاه‌ها اعلام کرده ایم و ضرب الاجل ۱۵ روزه برای رفع معایب و نواقص و استانداردسازی داده ایم و بعد از این مدت با جایگاه‌هایی که مقررات را رعایت نکنند و استانداردسازی نکنند، برخورد قاطع خواهد شد و تعطیلی را بدنبال خواهند داشت.

دادستان بندرعباس بر گسترش فعالیت ادارات استاندارد در تمام شهرهای استان تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود در چهار شهری که اداره استاندارد وجود ندارد، بزودی ادارات استانداردشان فعال شوند و درصورت نیاز، حاضریم حمایت‌های لازم را داشته باشیم.

وی بر تکریم مراجعان در حوزه استاندارد تاکید کرد و گفت: خدمات مطلوب بایستی با کمترین هزینه و فرایند کمتر و در زمان کمی به مردم ارائه شود تا میزان رضایت مردم افزایش یابد که با مدیریت جدید این اداره کل که تغییرات محسوسی اتفاق افتاده است؛ بطوریکه میزان رضایت‌ها افزایش یافته است که این امر شایسته تقدیر است.

قهرمانی با بیان اینکه استان هرمزگان استان استراتژیک و خاص می‌باشد؛ تاکید کرد: آزمایش‌هایی که از کالاهای وارداتی به بندرعباس در تهران انجام می‌شود؛ نیاز است این آزمایشگاه‌ها در بندرعباس مستقر شود و انتظار می‌رود که این آزمایشگاه‌ها به بندرعباس منتقل شوند و آزمایش‌ها را در همین شهر انجام شود.

این مقام قضائی بر استفاده از فناوری‌های جدید جهت تسریع در امور و افزایش خدمات تاکید کرد تا خدمات مطلوب‌تری به مردم ارائه شود. دادستان بندرعباس تاکید کرد: آسانسورها در مراکز پزشکی، دولتی و… بایستی به صورت دوره‌ای مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفته و برای رفع مشکلات آنها نیز ضرب الاجل معین شود و در صورتی که اقدام به رفع نواقص نشود، برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

وی بر نظارت بیشتر بر آزمایشگاه‌های همکار و شرکت‌های بازرسی خصوصی تاکید کرد و گفت بایستی برای تخلفات آنها اعلام جرم شود و با آن متخلفان برخورد خواهد شد.

کد خبر 5328698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha