۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۹

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان:

تکمیل دهلیزهای ارتباطی استان‌های جنوبی باعث توسعه می شود

تکمیل دهلیزهای ارتباطی استان‌های جنوبی باعث توسعه می شود

بندرعباس -عضو مجمع نمایندگان هرمزگان با ذکر این نکته که در برابر انتزاع پارسیان، می‌ایستیم، گفت: تکمیل دهلیزهای ارتباطی استان‌های جنوبی زمینه توسعه را فراهم می کند نه انتزاع.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور آرامی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: اخیراً موضوعی در سفر ریاست جمهور در استان فارس پیش آمده که باعث نگرانی مردم استان هرمزگان شده است. در این سفر موضوع نخ نمای جدایی پارسیان و الحاق آن به استان فارس مطرح شد.

وی عنوان کرد: این موضوع در دولت‌های گذشته به دلایل امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و عقلانی از دستور کار خارج شد اما اخیراً با مطرح شدن آن موجی از گلایه در استان هرمزگان ایجاد شده است.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان ابراز داشت: سوالی که در این لحظه مطرح است این است که چرا در این چند روز و بدون هماهنگی با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار هرمزگان، نمایندگان مجلس و معتمدین محلی موضوع انتزاع پارسیان مطرح می‌شود.

آرامی با ذکر این نکته که انتزاع و الحاق بدون هماهنگی با معتمدین باطل است، تصریح کرد: استان هرمزگان در مقابل این انتزاع خواهد ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: متعجبم با وجود حساسیت‌های ویژه‌ای که در این خصوص وجود دارد چرا چنین مواردی مطرح می‌شود و خوراک رسانه‌های ضد انقلاب فراهم می‌شود؛ آن‌هم در شرایطی که کشور نیاز به آرامش قومی و اجتماعی دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان اظهار کرد: مطالبه استان هرمزگان و استان‌های جنوبی کشور توجه به اجرای عدالت در حوزه‌های مختلف آموزشی، اقتصادی و اجتماعی است که این موضوعات در سفر ریاست جمهور به استان هرمزگان نیز مطرح خواهد شد.

آرامی با ذکر این نکته که استان هرمزگان آماده استقبال از تمام سرمایه‌گذاران از جای جای کشور است، بیان داشت: احداث راه اهن بندرعباس، راه اهن بوشهر شیراز و تکمیل تمام دهلیزهای ارتباطی بین استان‌های جنوبی زمینه توسعه را فراهم می کند نه انتزاع استان‌های دیگر.

وی مطرح کرد: وجود ظرفیت خالی در بنادر جنوبی کشور نشان دهنده این موضوع است که هیچ دلیل برای ایجاد بنادر دیگر در سواحل وجود ندارد.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان اذعان کرد: ایجاد بنادر در سواحل مکران از دیگر ظرفیت‌هایی است که برای توسعه کشور از آن‌ها استفاده خواهد شد.

آرامی تشریح کرد: جناب آقای رئیس جمهور، مردم استان هرمزگان با عشق شما را برای رئیس جمهور انتخاب کردند و امید آن‌ها برای حل مشکلات بود اما متاسفانه پس از تصدی شما فضایی غبارآلود بر استان هرمزگان سایه افکنده است. شما را قسم می دهم اگر دردی از مشکلات استان حل نمی‌کنید به آنها اضاف هم نکنید.

کد خبر 5329546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha