۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۹

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ماموریت ارتش حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است

 ماموریت ارتش حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است

زنجان-جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ماموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشورمان است که با نیروهای چهارگانه ارتش در حال اجرای ماموریت‌ است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ نوذر نعمتی ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح ۱۲۶ واحدی کوی سازمانی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در جمع خبرنگاران، گفت: ماموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشورمان است که با نیروهای چهارگانه ارتش در حال اجرای ماموریت‌های خود هستند.

وی با بیان اینکه پروژه منازل سازمانی مهر ولایت استان زنجان به تعداد ۱۲۶ واحد طی دو سال گذشته احداث شده بود، اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت، به همر زمان تیپ و یگان‌های مستقر در این استان تحویل داده شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده هم اکنون حدود ۲۴ هزار واحد مسکونی سازمانی در کشور در دست ساخت است و تاکنون دو هزار و ۶۴۶ واحد آن افتتاح شده است.

نعمتی با بیان اینکه در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در مرزهای شمالغرب، غرب، جنوب غرب، شرق و جنوب غرب استقرار فیزیکی داریم و شبانه روزی مشغول پایش مرزها هستیم، ابراز داشت: این طرح در منطقه آمایش نیروی زمینی در اقصی نقاط کشور در صورت وجود پادگان و یگان در حال اجرا است.

وی به اتفاقات منطقه اشاره کرد و گفت: شکست و خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان به طور طبیعی در امنیت منطقه تاثیرات خاص خود را دارد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: طی ۶ ماهه گذشته به صورت ویژه تحرکاتی را از عناصر رژیم صهیونیستی در کشورهای همسایه شمالغرب کشور شاهد بودیم.

نعمتی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح مقتدر و عزتمندانه در حفاظت از تمامیت ارضی در صحنه هستند، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در زمینه انجام وظایف محوله تلاش می کند.

کد خبر 5330493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha