۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۱

با اجرای طرح امنیت؛

باند سرقت خودرو در قرچک متلاشی شد

باند سرقت خودرو در قرچک متلاشی شد

قرچک- فرمانده انتظامی قرچک از اجرای طرح امنیت در این شهرستان خبر داد و گفت: طی این طرح باند سرقت خودرو در این شهرستان متلاشی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نجم الدین مرادی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از انهدام باند سارقان خودرو در قرچک خبر داد و اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح امنیت در قرچک مأموران انتظامی موفق شدند ۶ نفر سارق که ۳ نفر از آن‌ها محتویات داخل خودروهای شهروندان را به سرقت می‌بردند و ۳ نفر دیگر که اقدام به ربودن گوشی همراه و کیف همشهریان می‌کردند دستگیر کنند.

مرادی با اشاره به اینکه یکی از سارقان به ۱۳ مورد سرقت اعتراف کرده است گفت: این سارقان خودروهایی را که از ایمنی کم برخوردار بودند را مورد دستبرد قرار می‌دادند و با موتورهای سیکلت سرقتی در سطح شهر تردد می‌کردند.

فرمانده انتظامی قرچک از دستگیری مال خرهایی که اجناس سرقتی را با پایین‌ترین قیمت خریداری می‌کردند نیز خبر داد و بیان داشت: اجناس سرقتی شامل ضبط و باند و لوازم یدکی و همچنین لوازم شخصی صاحبان خودرو بوده است.

وی عنوان داشت: نیروهای پلیس به طور مداوم و شبانه روزی در سطح شهرستان قرچک در حال گشت زنی هستند و سارقان و مخلان آرامش و امنیت مردم باید بدانند که پلیس با آنان هیچ مماشاتی نخواهد داشت با آنها به طور قاطع برخورد خواهد شد.

کد خبر 5332603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha