۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۲۲:۳۳

مدیرعامل آب منطقه ای گلستان:

۱۵۹ میلیارد تومان برای تکمیل طرح های آبرسانی گلستان اختصاص یافت

۱۵۹ میلیارد تومان برای تکمیل طرح های آبرسانی گلستان اختصاص یافت

گرگان- مدیرعامل آب شرکت منطقه ای گلستان از اختصاص ۱۵۹ میلیارد تومان برای تکمیل برخی از طرح های آبرسانی استان در سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن حسینی شامگاه جمعه در جلسه پیگیری طرح های آبرسانی گلستان اظهارکرد: تعدادی از پروژه های آبرسانی به شهرهای گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، رامیان، بندرترکمن، گمیشان و کلاله تا پایان سال ۱۴۰۰ اجرا و تکمیل می شود.

مدیرعامل آب شرکت منطقه ای گلستان توضیح داد: با توجه به اعتبار ۱۵۹ میلیارد تومانی که تاکنون بخش زیادی از آن به صورت نقدی و اسناد خزانه تخصیص یافته و امیدواریم نقدینگی لازم هم بزودی تامین شود، با برنامه ریزی انجام شده، برخی از این پروژه ها تا پایان دی ماه و برخی هم تا پایان سال جاری و برخی نیز در خرداد سال آینده به اتمام می رسد و به پیشرفت فیزیکی چند پروژه نیز افزوده خواهد شد.

وی افزود: تجهیز، برق رسانی و اتصال یک حلقه چاه برای بندرترکمن و گمیشان، تجهیز، برقرسانی و اتصال سه حلقه چاه به علاوه حفر، تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه سازند سخت و تکمیل و اتصال یک مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی برای گرگان از جمله این پروژه ها است.

حسینی در ادامه، تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه برای رامیان، تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه برای آزادشهر و اجرا و اتصال خط انتقال آبرسانی به آزادشهر، به علاوه حفاری سه حلقه چاه برای گنبد و نوار مرز، تکمیل خط آبرسانی چشمه آق سو به کلاله و تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه آب در کلاله را سایر پروژه هایی دانست که عمدتاً در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ و برخی همم تا خرداد ۱۴۰۱ آماده بهره برداری می شود.

مدیرعامل آب شرکت منطقه ای گلستان با اشاره به طرح های آبرسانی اضطراری انجام شده از ابتدای سال تاکنون گفت: تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه در بندرترکمن و گمیشان، حفر، تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه و تجهیز، برقرسانی و اتصال دو حلقه چاه و تکمیل، برقرسانی و اتصال ایستگاه پمپاژ و مخزن دو هزار متر مکعبی در طرح آبرسانی به گرگان، حفر، تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه در آزادشهر و همچنین تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه دیگر در آزادشهر از جمله اقدامات انجام شده در نیمه اول سال جاری بود.

حسینی با اشاره به سفر نماینده وزیر نیرو به استان، از اعلام آمادگی شرکت آب منطقه ای گلستان بر انجام پروژه های دیگر که در این سفر مورد تایید قرار گرفت، در صورت تامین اعتبار لازم خبر داد و اضافه کرد: آمادگی کامل برای همکاری با شرکت آب و فاضلاب استان در صدور مجوزهای لازم در اسرع وقت، برای اجرای پروژه های آبرسانی که بر عهده آن شرکت می باشد نیز ایجاد گردیده و برخی مجوزها نیز صادر شده است.

کد خبر 5333854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha