۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۴۰

ادامه روند تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا؛

وزارت خزانه‌داری آمریکا برنامه پهپادی ایران را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا برنامه پهپادی ایران را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه برنامه پهپادی ایران در آستانه برگزاری احتمالی مذاکرات برجامی در وین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه برنامه پهپادی ایران در آستانه برگزاری احتمالی مذاکرات برجامی در وین خبر داد.

براساس این گزارش، وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص مدعی شده که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پهپادهای خود را در اختیار انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان و شورشیان اتیوپی قرار داده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه بی اساس، همچنین مدعی شده که ایران از پهپادهای خود برای حمله علیه نیروهای آمریکایی و خطوط کشتیرانی بین‌المللی در خلیج فارس استفاده می‌کند.

گفتنی است، وزارت خزانه‌داری آمریکا، ساعتی پیش نیز از تحریم چهار شخص و دو نهاد ایرانی در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اضافه کردن نام آن‌ها به فهرست تحریم‌های ضد ایرانی خود خبر داد.

کد خبر 5338849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
      0 1
      بر هرچه قلدر بین اللملی لعنت فروپاشی ات نزدیکه تو عرضه نداشتی یعده جنگجوی رادر افغانستان مهار کنی حالا می خوای ایران را شکست بدی
    • سیادت IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
      0 1
      ایران باید درمقابل تحریمهای جدیدآمریکاشدیدا موضع گیری نماید
    • ابو نوری IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      0 0
      چهره روباه صفت و گرگ خونخوار آمریکا توسط ایران برای جهان کشف شده و شیطان بزرگ بودن آمریکا برای جهان به اثبات رسید. منتظر له شدن ابهت و قدرت پوشالی آمریکا توسط ملت‌های مظلوم باشید..
    • IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      0 0
      مقاومت میکنیم (اگر لازم بشه می‌جنگیم)سازش نمیکنیم