۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۴۹

جشنواره پر از تخفیف صباهاست برای خرید سرور اختصاصی

جشنواره پر از تخفیف صباهاست برای خرید سرور اختصاصی

در جشنواره پاییزی صباهاست ۱۰درصد تخفیف برای خرید هر یک از پلن های سرور اختصاصی ایران در نظر گرفته شده است

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با خرید سرور اختصاصی می‌توانید از تمام منابع فیزیکی سرور همچون رم، سی پی یو و فضای ذخیره سازی به طور انحصاری استفاده نمائید و امکان ارتقا منابع وجود دارد. سرور اختصاصی برای کسانی که تمایل دارند یک سرور کامل و مختص به خودشان را داشته باشند، بهترین گزینه است.

در سرور اختصاصی مدیریت و پیکر بندی سرور، پیاده سازی و انتخاب سخت افزار، نرم افزار و سیستم ‌عامل در دست کاربر است و محدودیتی برای ارسال ایمیل وجود ندارد.

سرور اختصاصی در کسب و کارهای توسعه یافته و وب سایت‌هایی که ترافیک روزانه بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. وب سایت‌هایی همچون فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ که درهر لحظه هزاران درخواست و میلیون‌ها کلیک دریافت می‌کنند، برای ارسال پاسخ مناسب و سریع به یک میزبان قوی نیاز دارند. از کاربردهای دیگر سرور اختصاصی برای سازمان‌ها می‌توانیم به اجرای یک فایروال اختصاصی و یا میزبانی از کلودهای خصوصی اشاره کرد.

از مزیت‌های سرور اختصاصی می‌توانیم به امنیت و سرعت بیشتر و آپ تایم بالاتر اشاره نمائیم. سرور اختصاصی از لحاظ سرعت، عملکرد و امنیت بالاتر از هاست اشتراکی و سرور مجازی است.

هزینه سرور اختصاصی نسبت به هاست اشتراکی و سرور مجازی بالاتر است. در این نوع سرورها، شما مسئول نگهداری و رفع مشکلات پیش آمده مربوط به سرور خود هستید. ولی در هاستینگ اشتراکی تمام این مسئولیت‌ها بر عهده شرکت ارائه دهنده خواهد بود.

البته در شرکت‌هایی همچون صباهاست برای کاربرانی که تخصص مدیریت سرور خود را ندارند، پلن های پشتیبانی تعریف شده است.

جشنواره پر از تخفیف صباهاست برای خرید سرور اختصاصی

درصورتی که مخاطبان سایت اکثراً از ایران هستند، استفاده از سرور اختصاصی ایران بهتر است و سرعت انتقال داده‌ها افزایش می‌یابد.

سرور اختصاصی ایران به دلیل داشتن پینگ تایم پایین و داخلی بودن شبکه جهت میزبانی وب سایت‌های بزرگ و نرم افزارهای اختصاصی کاربران و شرکت‌های ایرانی بسیار مناسب می‌باشد.

با توجه به اینکه برای خرید سرور اختصاصی می‌بایست هزینه بالاتری نسبت به هاست اشتراکی و سرور مجازی پرداخت نمائید، بهتر است قبل از خرید بررسی‌های لازم را به عمل آورید. از فاکتورهای مهمی که در هنگام سفارش سرور اختصاصی می‌بایست مورد توجه قرار گیرد، منابع سخت افزاری همچون میزان فضای هارد، رم، پردازنده، نوع سرور، آپ تایم و پهنای باند است.

سرورهای اختصاصی صباهاست در بهترین و معتبرترین دیتاسنترهای داخلی و خارجی واقع شده و آپ تایم نزدیک به ۱۰۰ درصد سرعت و امنیت را برای شما فراهم می‌آورد.

از ویژگی‌های پلن های مختلف سرور اختصاصی صباهاست می‌توان به ترافیک نامحدود با پورت ۱ گیگ، منابع اختصاصی، IP اختصاصی، دسترسی کامل به Root و امکان مجازی سازی اشاره کرد.

جشنواره پر از تخفیف صباهاست برای خرید سرور اختصاصی

در جشنواره پاییزی صباهاست، ۱۰ درصد تخفیف برای خرید هر یک از پلن های سرور اختصاصی ایران در نظر گرفته شده است. استفاده از سرورهای قدرتمند HP G۹ از ویژگی‌های قابل توجه این پلن ها است. مهلت استفاده از این تخفیف تا پایان آبان ماه است.

برای استفاده از تخفیف‌های ویژه صباهاست، کد تخفیف DEDICATED-FALL-SALE را در قسمت کوپن تخفیف وارد نمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5340065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha