۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۹:۱۵

برای بازدید از طرح‌های عمرانی؛

اعضای کمیسیون عمران مجلس وارد هرمزگان شدند

اعضای کمیسیون عمران مجلس وارد هرمزگان شدند

بندرعباس – عضو مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: اعضای کمیسیون عمران مجلس برای بازدید از طرح‌های عمرانی و مرتبط با کمیسیون، وارد هرمزگان شدند.

منصور آرامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر زودتر از موعد کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به هرمزگان، اظهار کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس و مقامات وزارت راه و شهرسازی به منظور بازدید از استان هرمزگان وارد بندرعباس شدند.

وی ساماندهی بافت فرسوده بندرعباس را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بررسی وزارت راه در بندرعباس دانست و تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد از مرکز استان هرمزگان را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد که باید اقدامی اساسی برای ساماندهی این موضوع با همکاری میان دولت و مجلس انجام شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید از پروژه‌های مهم عمرانی استان هرمزگان، بازدید از بندرشهیدرجایی، بازدید از پروژه‌های شهرستان بندرلنگه، بازدید از آب‌شیرین‌کن‌ها و پروژه‌های راه‌های شهری و روستایی از جمله برنامه‌های بازدید اعضای کمیسیون است.

آرامی با اشاره به تدوین بودجه سال ۱۴۰۱، تصریح کرد: قصد داریم تا در این بازدید چالش‌ها و ظرفیت‌های عمرانی استان هرمزگان با حضور مسئولین کشوری و استانی بررسی و احصا شود تا در تدوین لایحه قانون بودجه ۱۴۰۱ و برنامه هفتم توسعه، جایگاه ویژه‌ای برای استان هرمزگان در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه‌های بنادر دارد، اظهار کرد: توسعه بنادر و ایجاد بنادر جدید به خصوص در شرق استان هرمزگان می‌تواند نقش مهمی در تحقق توسعه پایدار هرمزگان داشته باشد.

کد خبر 5341352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha