۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۵۱

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز:

دانش‌آموزان همچنان در مسیر مبارزه با دشمنان ثابت قدم بمانند

دانش‌آموزان همچنان در مسیر مبارزه با دشمنان ثابت قدم بمانند

کرج - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: دانش‌آموزان باید همچنان در مسیر مبارزه با دشمنان ثابت قدم بمانند و مثل شهید فهمیده در عرصه‌های مختلف با دشمنان مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌السلام والمسلمین علیمراد یوسفی عصر دوشنبه در جمع فعالان فرهنگی استان البرز با گرامیداشت روز ۱۳ آبان و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید محمدحسین فهمیده اظهار کرد: یکی از ایام الله که ما معتقدیم حفظ و ترویج آن هستیم، ۱۳ آبان است.

وی بیان کرد: در ۱۳ آبان از جهات مختلف حوادث و وقایع مهمی اتفاق افتاده است ابتدا بحث تبعید بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در این روز اتفاق افتاد و در مقطعی هم شهادت جمعی از دانش آموزانی که در مسیر امام راحل عظیم پاخواستند و نهایتاً در مناسبت بعدی تسخیر لانه جاسوسی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: جالب اینکه این سه مناسبت در این روز محور کار جهانی است تقریباً محور همه شیطنت‌ها در کشور ما و در منطقه حتی استکبارهای دنیا است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان نماد روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته و به همین خاطر برنامه‌های متعددی در کشور ما است که حالا به خاطر شرایط کشور در بیماری کرونا به صورت مختلف این برنامه‌ها اجرا می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه ۱۳ آبان به طور قطع یکی از ایام الله است که ما هیچ وقت تحت هیچ شرایطی آن را فراموش نمی‌کنیم، گفت: ملت ما همیشه یاد و خاطره این حماسه‌های بزرگی را که در کشور ما علیه استکبار جهانی ایجاد شد، گرامی می‌دارند.

وی ادامه داد: این روزها نماد بزرگداشت این پیروزی‌های بزرگ در مقابل استکبار جهانی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار کرد: علاوه بر این به مناسبتی که عرض شد پیروزی ما در مقابل استکبار جهانی هم در چنین ایامی جشن گرفته می‌شود و در بین مردم شریف ایران اسلامی روز غلبه بر استکبار جهانی تقریباً نام گرفته و جا افتاده است.

فرهنگ استکبارستیزی گسترش پیدا کند

وی بیان کرد: امیدواریم این فرهنگ استکبارستیزی گسترش پیدا کند و همین ۱۳ آبان‌های کشورهای مختلف به نماد غلبه بر سیطره استکبار جهانی منجر بشود، همان طور که در افغانستان این اتفاق افتاد.

یوسفی تصریح کرد: منتظر یوم الله در کشور عراق هستیم تا در منطقه آشیانه و ریشه‌ی آمریکا کنده بشود و شاهد نابودی و زوال بیش از پیش آنها باشیم.

وی با بیان اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی را نیز در ایام گرامی می‌داریم، خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهید فهمیده که رهبر کبیر انقلاب اسلامی از وی به عنوان یک رهبر نام بردند نیز باید به صورت ویژه زنده نگه داشته شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز متذکر شد: باید بخش‌های مختلفی از اسناد لانه جاسوسی از کارهایی که استکبار جهانی انجام داده در قالب متون آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد تا آنها همچنان در مسیر مبارزه با دشمنان ثابت قدم بمانند و مثل شهید فهمیده در عرصه‌های مختلف با دشمنان مقابله کنند و در نهایت بتوانیم بر این دشمنان پیروز شویم.

کد خبر 5341584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha