۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۸

استاندار تهران:

مشکل ۸۰ درصد از صنعتگران استان تهران به کمبود منابع مرتبط نیست

مشکل ۸۰ درصد از صنعتگران استان تهران به کمبود منابع مرتبط نیست

قرچک- استاندار تهران گفت: مشکل ۸۰ درصد از صنعتگران استان تهران به کمبود منابع مرتبط نیست و به مشکلات داخلی اعم از اختلافات بین دستگاه ها و تولیدکننده و یا نبود زیرساخت ها ربط دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر به قرچک در جمع خبرنگاران گفت: پروژه قطار حومه‌ای قرچک، ورامین و پیشوا از وسط شهر عبور می‌کند، که می‌بایست، زیرگذرهایی در این مناطق احداث شود، که کار به دلیل کمبود منابع معطل بود، با مسئولان جلساتی گذاشتیم و چاره‌ای برای تأمین منابع اندیشیده شد، تا این پروژه نیمه کاره مجدداً آغاز شود.

وی گفت: مشکلات واحدهای صنعتی قرچک نیز بررسی و ۴۰ واحد صنعتی با یک هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید، که برای یک هزار نفر اشتغال مستقیم و دو هزار و ۵۰۰ نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

استاندار تهران افزود: دولت مشکل منابع دارد، اما معتقدیم، بسیاری از امور را با هماهنگی و وحدت فرمان می‌توان پیش برد، واقعیت این است، به دلیل کرونا، تحریم، کمبود نقدینگی و کمبود منابع دولت سبب شده که در حوزه صنعت رشد منفی داشته باشیم، که این نگران کننده است، برای واحدهای صنعتی بسته‌های تشویقی مناسبی در نظر گرفته شده است، اما معتقدیم، گره تولید را نمی‌توان با وام حل کرد.

منصوری گفت: عمده مسائل از جنس تولید تسهیلاتی است، ما در حال حاضر در حال بررسی مشکلات واحدهای صنعتی هستیم، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد، مشکل ۸۰ درصد از واحدهای صنعتی کمبود منابع نیست، بلکه مسائل داخلی خودمان و نبود زیرساخت‌ها و اختلافات بین دستگاه‌ها و تولیدکننده مشکل اصلی صنعتگران است.

کد خبر 5343648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha