۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۱۱

فرمانده سپاه اردبیل:

دشمنان در جنگ نرم انحراف فکری را هدف گرفته‌اند

دشمنان در جنگ نرم انحراف فکری را هدف گرفته‌اند

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: استکبار جهانی در جنگ نرم خود انحراف فکر جوانان و پالایش تفکرات ارزشی و معنوی آنها را هدف‌گذاری کرده است.

سردار غلامحسین محمدی اصل در حاشیه آئین اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کشور ما بعد از گذر از جنگ سخت و نیمه سخت نظامی در سال‌های اخیر مورد تهاجم گسترده استکبار جهانی قرار گرفته که اصلی‌ترین این حملات و تهاجم در بخش جنگ نرم است.

وی تصریح کرد: دشمنان با طراحی دقیق و ظریف عملیات روانی در جمهوری اسلامی ایران سعی دارند تا ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان را با افکار و اندیشه‌های انحرافی روبه‌رو کرده و عموم شهروندان را نیز خسته و ناامید کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تاکتیک جنگ نرم دشمن را پیچیده و در عین حال دارای گستردگی خاص توصیف کرد و گفت: در این رویارویی سخت شایسته است جوانان ما به ویژه خانواده‌ها به سلاح برنده تفکر و اندیشه ایمانی و اعتقادی روی آورده و سعی کنند با ابزارهای مختلف فرزندان خود را متوجه ابعاد جنگ روانی دشمن کند.

محمدی اصل افزود: در جنگ نرم دشمن ابزار اصلی رسانه‌ها و فضای مجازی است که در این زمینه کار به حدی سخت و دشوار شده که دشمن در تلاش است با طرح موضوعات غیرواقعی و دروغین انحراف افکار عمومی را انجام داده و به نوعی در این کار تبحر و تخصص خود را نشان دهد.

وی ضرورت ورود مجموعه بسیج و سپاه را به عرصه تولید محتوای غنی و اندیشمندانه یادآور شد و خاطر نشان کرد: ما نباید فرصت طلایی به وجود آمده را در تولید محصولات دیجیتال و فضای مجازی از دست بدهیم و از همین رو رویداد ارزشمند تولید محتوای دیجیتال در استان آغاز شد و آثار ارزشمندی نیز در بخش‌های مختلف تولید و فراهم شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با قدردانی از تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای اضافه کرد: در بخش پویانمایی، نرم‌افزار بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی سعی بر این است تا متناسب با شرایط معنوی، ارزشی و اعتقادی کشورمان محتواهای با اصالت برای نسل نوجوان و جوان معرفی شده تا از آنها بهره‌برداری شود.

در پایان این مراسم از برترین‌های سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد که در بخش پویانمایی، نرم‌افزار موبایلی و بازی‌های رایانه‌ای که با مشارکت ۲۰ تیم اعم از خواهران و برادران به مدت سه روز برگزار شد، تیم‌های منتخب جواز حضور در مسابقات کشوری که دوم و چهارم آذرماه برگزار خواهد شد، پیدا کردند.

کد خبر 5345284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی مختاری 291 IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      0 0
      دشمنان چون همه را به کیش خود می پندارند در جنگ با ما انحراف فکری را هدف گرفته‌اند. غافل از اینکه ما شب روز به انتقام فکر می کنیم. ما هنوز شهادت پیامبران (ص) و امامان مظلوم مان (ع) را به ویژه امام حسین (ع) را فراموش نکرده ایم ...
    • مهدی مختاری 291 IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      0 0
      ... ما هرگز قضیۀ فلسطین و یمن و سوریه و عراق و افغانستان و شهادت سردار سلیمانی عزیز و یاران با وفایش را فراموش نمی کنیم. دشمنان ما بداند که ما قطعاً انتقام همۀ خون های به ناحق ریخته شده در طول تاریخ (از اول خلقت تا به امروز) را می گیریم.