۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۳۰

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

مردم پایه اصلی امنیت و آرامش در جامعه هستند

مردم پایه اصلی امنیت و آرامش در جامعه هستند

سنندج-رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: مردم پایه اصلی امنیت و آرامش در جامعه هستند و طی چهار دهه از استقرار نظام اسلامی با نقش آفرینی مردمی شاهد خنثی شدن توطئه ها و فتنه ها بوده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا ادیانی روز یکشنبه در مراسم معارفه رئیس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کردستان اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان یکی از ستون‌های امنیت کشور مشغول به خدمت رسانی مردم است و در کنار دیگر نیروهای نظامی برای حفاظت از ایرانیان همواره آماده است.

وی افزود: نیروی انتظامی امروز با روحیه خدمت گذاری به مردم در حال نو شدن بوده و در این مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی محور تحول و حرکت رو به جلوست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: مردم پایه اصلی امنیت و آرامش در جامعه هستند و طی چهار دهه از استقرار نظام اسلامی همواره با نقش آفرینی مردمی شاهد خنثی شدن توطئه‌ها و فتنه‌ها بوده ایم.

حجت الاسلام ادیانی خاطرنشان کرد: اقتدار نیروی انتظامی از همراهی مردم نشأت می‌گیرد و در این راستا نیروی انتظامی باید خود را خادم مردم بداند.

وی افزود: نیروی انتظامی علاوه بر اینکه حافظ امنیت جامعه است بلکه باید از ارزش‌های اسلامی در جامعه نیز حفاظت کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار داشت: اگر ۲۸ دستگاه متولی حوزه فرهنگ در کشور نسبت به ارزش‌های جامعه بی‌تفاوت باشند نباید نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد مسئول نسبت به این مهم بی‌تفاوت باشد.

حجت الاسلام ادیانی افزود: پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی یک وظیفه شرعی و ملی است و همه ما باید در این مسیر احساس مسئولیت داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود از خدمات و تلاش‌های مسئول سابق عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کردستان تقدیر کرد و از مسئول جدید این سازمان در استان خواست که عملکردی جهادی و درخشان داشته باشد.

در پایان این مراسم از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام شجاعیان تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام قدرت الله عابدی به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کردستان معرفی شد.

کد خبر 5346124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha