۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۱۶

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان:

۲۶ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان زنجانی اختصاص یافت

۲۶ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان زنجانی اختصاص یافت

زنجان-، معاون توسعه مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: طی سالجاری ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان زنجانی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید کامیار ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل ارشاد زنجان، گفت: جامعه هنرمندان به علت ویروس کرونا دچار خسارت شدند و در این میان این حمایت‌ها در سه حوزه مشاغل خانگی، سامانه تحفه و تسهیلات کرونایی پرداخت شد.

وی اظهار کرد: در استان زنجان به ۸۶۶ پرونده با اشتغالزایی یک هزار و ۲۱۴ نفر به میزان ۲۶ میلیارد و ۹۲۹ میلیون تومان تسهیلات اختصاص یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: اعتبارات ابلاغی و استانی سال گذشته بیش از ۲ میلیارد تومان بود.

کامیار با بیان اینکه ۱۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تسهیلات به مشاغل خانگی، ۵۲۵ میلیون تومان تسهیلات از طریق سامانه تحفه پرداخت شده است، ابراز داشت: همچنین ۹ میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومان تسهیلات کرونایی به هنرمندان زنجانی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و ۱۶۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای تعمیر و تجهیز فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان هزینه شده است، افزود: اصلاح کامل پلاتوهای تئاتر، برق و روشنایی، تعویض درب‌ها و غیره از تعمیراتی بوده که در فرهنگسرای امام (ره) زنجان انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به اعتبارات عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته اعتبارات خود را افزایش دهیم تا تمام اماکن فرهنگی در تعمیرات سهیم شوند.

کد خبر 5350567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha