۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۸:۱۶

استاندار بوشهر:

۵۰ هزار هکتار اراضی ساحلی استان بوشهر برای آبزی پروری شناسایی شد

۵۰ هزار هکتار اراضی ساحلی استان بوشهر برای آبزی پروری شناسایی شد

بوشهر- استاندار بوشهر از توسعه اقتصاد دریا و آبزی پروری در استان خبر داد و گفت: ۵۰ هزار هکتار اراضی ساحلی استان بوشهر برای آبزی پروری شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده شنبه شب در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان تنگستان اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همه تلاش خود را برای ضربه زدن به اقتصاد کشور ما به کار گرفته‌اند و در یک جنگ اقتصادی قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در رسیدن به اهدافش برای ویرانی ایران ناکام مانده است، افزود: به دلیل وجود رهبری آگاه، حکیم، دانشمند و هوشمند همراه با مردم و ملت انقلابی، جهادی و ولایت‌مدار ترفندهای آمریکا و ایادیش در ایران اسلامی خنثی شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان تنگستان در زمینه‌های مختلف، اضافه کرد: این شهرستان در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، تجارت دریایی، دریانوردی، گردشگری و پرورش آبزیان دارای ظرفیت فراوانی است.

محمدی زاده خاطرنشان کرد: از مهمترین برنامه‌ها در مناطق ساحلی استان بوشهر می‌توان به آبزی پروری و طرح‌های دریایی اشاره کرد که ۵۰ هزار هکتار اراضی غیرقابل کشاورزی، از تنگستان تا دشتی برای پرورش آبزیان فراهم شده است.

وی با اشاره به همدلی و اتحاد خوب مردم و مسئولان در تنگستان خاطر نشان کرد: شعار ما در استان بوشهر اتحاد، همدلی و انسجام است که این مهم زمینه پیشرفت و توسعه همه جانبه در ابعاد گوناگون را فراهم می‌کند.

در این مراسم، احمد لطفی به‌عنوان فرماندار تنگستان معرفی و از خدمات عبدالحسن رفیعی‌پور تجلیل شد.

کد خبر 5351062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha