۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۴۲

فرمانده سپاه محلات:

اولین اجلاسیه شهدای مداح استان مرکزی در محلات برگزار می‌شود

اولین اجلاسیه شهدای مداح استان مرکزی در محلات برگزار می‌شود

محلات -فرمانده سپاه محلات گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مداح، اولین اجلاسیه شهدای مداح استان مرکزی در محلات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله، سرهنگ حسین رضایی گفت: تبیین فرهنگ و سیره شهدا و انتقال آن به نسل جدید ایجاب می‌کند اجلاسیه شهدای مداح برگزار شود از این‌رو شهرستان محلات میزبان برگزاری این اجلاسیه در استان مرکزی خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهدای مداح همواره در جبهه‌ها شور و حال خاصی را می‌آفریدند، افزود: نوای گرم و دلنشین مداحان در دفاع مقدس روحیه رزمندگان را مضاعف و چندین برابر می‌کرد و این اثر بخشی به عنوان یادگاری از آن دوران باقی مانده است.

فرمانده سپاه محلات بیان کرد: امروز نسل جدید باید به شکل صحیح آن شور و حال را در جامعه اسلامی محقق کند و زمانی این امر مهم محقق می‌شود که مداحان امروزی شناخت درستی پیدا کنند و از حضور پیشکسوتان مداح در دوران دفاع مقدس نهایت بهره برداری را داشته باشند.

رضایی عنوان کرد: در تلاش هستیم با برگزاری این اجلاسیه و ایجاد یک فضای صمیمی فرهنگ غنی دفاع مقدس را با تبیین سیره شهدای مداح گام‌هایی برای اهداف متعالی انقلاب اسلامی برداشته شود.

گفتنی است اجلاسیه شهدای مداحان استان مرکزی یکم آذر ماه سال جاری در مسجد القائم (عج) شهر محلات برگزار می‌شود.

کد خبر 5351721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha