۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۸:۰۰

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان:

تکمیل فاز اول موزه روستایی گلستان ۱۰۰ میلیارد اعتبار لازم دارد

تکمیل فاز اول موزه روستایی گلستان ۱۰۰ میلیارد اعتبار لازم دارد

گرگان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: تاکنون برای موزه روستایی گلستان، ۱۱۴ میلیارد ریال هزینه شده و تا اتمام کامل فاز نخست ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد تجری شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید سرزده از روند اجرای موزه میراث روستایی گلستان اظهارکرد: تاکنون برای این پروژه مبلغ ۱۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده و تا اتمام کامل فاز نخست ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: در راستای بهره برداری از فاز نخست پروژه موزه میراث روستایی گلستان در سال جاری، اعتبار ۵۰ میلیارد ریال آن تامین شد.

وی بیان کرد: دوباره چینی دو سازه روستایی در پروژه موزه میراث روستایی گلستان به اتمام رسیده و دو سازه در مراحل پایانی اجرای آن است.

تجری گفت: موزه میراث روستایی گلستان دومین مدل در نوع خود در کشور است که با برآورد اولیه ۵۰۰ میلیارد ریال در زون فرهنگی پارک جنگلی قرق به مساحت ۵۰ هکتار در حال اجرا است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان اعلام کرد: ۷۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار از منابع ملی و استانی برای تسریع در عملیات اجرایی فاز اول موزه میراث روستایی گلستان در سال ۱۳۹۹ تامین و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

کد خبر 5352880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha