۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۴۶

رئیس تبلیغات اسلامی زرندیه:

طرح «مسجد گره‌گشا» فرصتی برای تعامل بیشتر مسئولان و مردم است

طرح «مسجد گره‌گشا» فرصتی برای تعامل بیشتر مسئولان و مردم است

زرندیه - رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرندیه با اشاره به تداوم طرح «مسجد گره‌گشا» گفت: حضور مداوم مسئولان در مساجد و دیدار چهره به چهره فرصتی مغتنم برای بررسی و رفع مسائل مردم است.

حجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص طرح «مسجد گره گشا» که در شهرستان زرندیه در حال برگزاری است، گفت: طرح مسجد گره گشا با محوریت مسجد و با هدف ارتباط بیشتر و عمیق‌تر مسئولین با مردم در شهرستان زرندیه در حال برگزاری است.

وی افزود: مسجد از گذشته محلی برای تصمیم گیری ها و حل مشکلات بوده و بیانیه گام دوم انقلاب نیز در خصوص استفاده از ظرفیت‌های مسجد تاکید ویژه دارد. این طرح با محوریت مسجد برنامه ریزی شده و قرار بر این است که طرح مسجد گره گشا هر هفته در یکی از مساجد شهر یا روستا اجرا شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه تصریح کرد: در این طرح مسئولین هر شهر با حضور نماینده مجلس، فرماندار و امام جمعه شهر در مسجد حضور پیدا می‌کنند مشکلات مردم را می‌شنوند و برای پیگیری و حل مشکلات چاره اندیشی می‌شود.

حجت الاسلام قربانی گفت: یک دبیرخانه مرکزی برای اجرا این طرح تشکیل شده و این طرح در کمیسیون امور اجتماعی فرمانداری زرندیه مطرح شده است مشکلات توسط رئیس دبیرخانه محلی که ائمه جمعه هستند شناسایی و در دبیرخانه مرکزی مطرح و رصد می‌شوند و مشکلاتی که قابل حل شدن هستند شب جمعه توسط مسئول دبیرخانه محلی مطرح می‌شود و مسؤلان مربوطه پاسخگو خواهند بود و دبیرخانه محلی می‌تواند روند اجرایی را مطالبه کند.

وی افزود: علت اینکه این طرح مسجد گره گشا نامگذاری شده به این دلیل است که بخش اعظم مشکلات بودجه نیست بلکه به دلیل سوءمدیریت و بی تفاوتی برخی متصدیان برمیگردد که با حضور میدانی مسئولین و تعامل بیشتر با مردم بسیاری از مسائل قابل حل هستند.

رئیس سازمان تبلیغات زرندیه تصریح کرد: حضور میدانی و دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم و آشنایی مردم با حقوق قانونی خود از مهم‌ترین اهداف در اجرا این طرح است.

حجت الاسلام قربانی گفت: حضور مداوم دست اندرکاران و کارگزاران نظام اسلامی در مساجد و دیدار چهره به چهره با مردم و آگاهی از نیاز، خواسته‌ها و تمایلات گوناگون شهروندان سبب می‌شود که فرصتی مغتنم برای بررسی و رفع مشکلات فراهم شود.

کد خبر 5353121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha