۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

۹۰ درصد معلمان استان سمنان دو دز واکسن کرونا دریافت کردند

۹۰ درصد معلمان استان سمنان دو دز واکسن کرونا دریافت کردند

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان درباره آخرین پوشش واکسیناسیون در جامعه آموزش و پرورش استان، گفت: ۹۰ درصد معلمان استان دو دز واکسن کرونا دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دستورانی ظهر سه شنبه در کمیته واکسیناسیون ستاد مقابله با کرونای استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه افزایش پوشش واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان استان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: اطلاع رسانی به خانواده‌ها و کمک گرفتن از ظرفیت رسانه‌ها در دستور کار بوده است.

وی با بیان اینکه استان سمنان به پنج قطب تقسیم تا شرایط واکسیناسیون تسهیل شود، ابراز کرد: هر یک از معاونان آموزش و پرورش استان سمنان به عنوان مسئول معین برای پیگیری واکسیناسیون یکی از این اقطاب درنظر گرفته شده تا بتوانیم روند واکسیناسیون خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان را به ۱۰۰ درصد نزدیک کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه تک تک مدارس استان بررسی و آمار تمام معلمان و دانش آموزانی که واکسن دریافت کرده‌اند اخذ و استحصال شده است، تاکید کرد: علت عدم دریافت واکسن در بین معلمان و دانش آموزان به صورت کلی احصاء شده است.

دستورانی با بیان اینکه تاکنون و بر اساس آمار ۸۶ دانش آموزان دُز اول و ۷۰ درصد دُز دوم واکسن را دریافت کردند، افزود: ۹۰ درصد معلمان استان نیز تاکنون هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کردند و واکسیناسیون مابقی نیز در دستور کار است.

کد خبر 5353378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha