۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۵۶

جهاد تبیین مهمترین کار امروز نیروهای بسیجی است

جهاد تبیین مهمترین کار امروز نیروهای بسیجی است

قزوین - مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: اولین و مهمترین جهاد ما به عنوان یک نیروی بسیجی جهاد تبیین بیانیه گام دوم باید باشد.

به گزارش خبرنگار مهر امیرعلی حسینیان پیش از ظهر شنبه در رزمایش سراسری جهادگران خدمت اردوهای جهادی بسیج سازندگی استان قزوین که در تیپ ۸۱ قزوین برگزار شد اظهار کرد: جمع حاضر در این حسینیه به نمایندگی از هزار و ۸۸۳ گروه جهادی در این حسینیه جمع شده‌اند.

وی افزود: گروه‌های جهادی بسیج مساجد و محلات، جامعه زنان و اقشار تخصصی ۲۲ گانه بسیج در قالب هزار و ۸۸۳ گروه جهادی در عرصه‌های محرومیت زدایی، عرصه‌های فرهنگی، احتماعی تربیتی، بهداشت و درمان، سلامت و کمک‌های مومنانه در سطح استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد: اولین و مهمترین جهاد ما به عنوان یک نیروی بسیجی جهاد تبیین بیانیه گام دوم باید باشد و باید بتوانیم در این راستا با قدرت حرکت کنیم.

وی ادامه داد: دومین جهاد که ریشه‌ای ترین جهاد ما است جهاد امید و ریشه کن کردن نا امیدی از مردم است و با این کار حربه‌های دشمن در برابر ملت مقاوم ایران بدون شک شکست خواهد خورد.

حسینیان تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم استان قزوین و استان‌های دیگر در حوزه‌های مبارزه با سیل یا ساخت واحدهای مسکونی آسیب دیده تاشی از زلزله گوشه‌ای فعالیت‌های این جهادگران است.

وی در پایان با بیان اینکه این رزمایش از امروز آغاز و تا ۸ آذر ادامه خواهد داشت، یادآور شد: گروه‌های جهادی در این رزمایش تلاش خواهند کرد تا برای رفع محرومیت‌ها در حوزه‌های مختلف تلاش کنند.

کد خبر 5356353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha