۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۵۴

مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهر:

مدیریت پارک جنگلی صفارود واگذار شد

 مدیریت پارک جنگلی صفارود واگذار شد

نوشهر- مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهر از واگذاری مدیریت پارک جنگلی صفارود رامسر به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا سنگاری اظهار داشت: با توجه به تنظیم و ابلاغ شرح خدمات مدیریت پارک‌های جنگلی کشور و در اجرای قانون برنامه ششم توسعه با عنایت به ماده سه قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، مدیریت، بهره‌وری و بهره‌برداری پارک جنگلی یادشده از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شد.

سنگاری افزود: این پارک در سال ۱۳۷۷ در هشت کیلومتری جاده رامسر به جواهرده در حوزه آبخیز ۳۰ رامسر به مساحت ۵۶ هکتار احداث و با چشم اندازهای بی نظیرش یکی از جاذبه‌های گردشگری غرب مازندران و در اختیار هموطنان و همشهریان قرار گرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان مازندران نوشهر با اشاره طرح واگذاری مدیریت پارک‌های جنگلی در غرب مازندران گفت: جلب مشارکت بخش‌خصوصی در کنار طرح‌های دولت برای اجرای برنامه‌های حفظ و حراست از منابع طبیعی و پارک جنگلی در اولویت کارهای این اداره قرار دارد و از آن استقبال می‌کنیم.

سنگاری اضافه کرد: با واگذاری پارک‌های جنگلی، بهسازی، بازسازی، زیباسازی و چابک‌سازی صورت می‌گیرد؛ چراکه با این واگذاری‌ها شاهد ایجاد تأسیسات زیرساختی در این پارک‌ها برای ارائه‌ی خدمت بهتر به مردم هستیم.

وی افزود: پس از احاله‌ی مدیریت پارک‌های جنگلی ناظرینی از کارشناسان مجرب به‌منظور نظارت بر اجرای صحیح کتابچه‌ی طرح، بر عملکرد مجری نظارت می‌کنند تا مدیریت بهره‌برداری پارک به‌درستی انجام گیرد.

کد خبر 5356631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha