۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۳

رئیس سازمان بسیج رسانه:

جریان رسانه‌ای جبهه انقلاب باید تقویت شود

جریان رسانه‌ای جبهه انقلاب باید تقویت شود

بوشهر- رئیس سازمان بسیج رسانه با تاکید بر لزوم گره‌گشایی از مسائل و مشکلات رسانه‌ها گفت: جریان رسانه‌ای جبهه انقلاب باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدیان صبح سه‌شنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: این استان مردمی ولایت‌مدار و انقلابی دارد و رئیس‌علی دلواری به عنوان نماد مقاومت کشور از این دیار است.

وی با اشاره به نگاه ویژه امام جمعه بوشهر به حوزه رسانه خاطرنشان کرد: مهمترین رکن تحول در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ها و اقتصادی در استان بوشهر وجود یک نماینده ولی فقیه رسانه‌ای است.

رئیس سازمان بسیج رسانه به تلاش‌های رسانه‌های بیگانه برای مدیریت افکار اشاره کرد و ادامه داد: در مقابل این تهاجم فرهنگی، رسانه‌های ما نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند.

وی از بسیج رسانه به عنوان یکی از ظرفیت‌های جریان رسانه‌ای جبهه انقلاب نام برد و اضافه کرد: بوشهر از استان‌های برتر در حوزه بسیج رسانه است و فعالیت‌های گسترده‌ای در این حوزه صورت گرفته است.

محمدیان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید به دنبال پیگیری مسائل جامعه باشند افزود: امیدواریم شاهد گره‌گشایی از مشکلات حوزه رسانه باشیم که در شهر و استان خود در خط مقدم هستند.

کد خبر 5358935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha