۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۴۳

معاون استاندار گیلان:

شهرداری‌ها انضباط مالی ندارند

شهرداری‌ها انضباط مالی ندارند

انزلی- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به اینکه شهرداری‌ها به دلایل متعدد از انضباط مالی برخوردار نیستند، گفت: به همین دلیل شاهد توسعه متوازن و عدالت محور نیستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صابر بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه شهردار جدید انزلی اظهار کرد: شهرداری اجرا کننده برنامه‌های شورای اسلامی شهر است.

وی افزود: باید بین شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها و مردم تعامل و همراهی وجود داشته باشد تا رفع مشکلات، مردم دچار مشکل نشوند.

صابر تاکید کرد: شهرداری‌ها به دلایل متعدد از انضباط مالی برخوردار نبوده و به همین دلیل توسعه متوازن و عدالت محور در همه بخش‌ها به دلیل عدم توازن در منابع و امکانات وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان تصریح کرد: شهرداری‌ها در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی و زیر ساختی نباید از ارائه خدمات با کیفیت به مردم غافل بمانند.

صابر اضافه کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌ها و مزایای بسیار در انزلی شهرداری این شهر باید برای درآمد پایدار برنامه ریزی داشته و از شفافیت و انضباط مالی برخوردار باشد.

وی مسئولیت را امانتی در دست شهرداران دانست و تاکید کرد: شهردار باید هر سه ماه یک بار گزارش عملکرد خود را به شورای شهر ارائه داده و شورا نیز به مردم گزارش دهد تا علاوه بر شفافیت در عملکرد مردم نیز از خدماتی که به آنان ارائه شده مطلع باشند.

کد خبر 5360235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha