۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۱۹

معاون اقتصادی رئیس جمهور وارد بندرعباس شد

معاون اقتصادی رئیس جمهور وارد بندرعباس شد

بندرعباس - محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهوری دقایقی پیش با استقبال استاندار هرمزگان از طریق فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ وارد بندرعباس شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی به منظور بررسی آخرین وضعیت مناطق زلزله زده هرمزگان، شرکت در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و بازدید از بندرشهید رجایی به هرمزگان سفر کرده است.

شرکت در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و بازدید از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و مجتمع کشتی سازی از دیگر برنامه‌های محسن رضایی در سفر به بندرعباس است.

کد خبر 5360320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی RO ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      باسلام خوش امد برادر دکتر رضایی به استان هرمزگان شاهد اقتصادی پویا در سطح بین‌الملل ودنیا باشیم وبه صنایع تولیدی استان رسیدگی شود که بدلیل عدم نگهداری صحیح این کارخانه جات زودفرسوده میشوند همانطور که این دستگاهها تولید می‌کنند باید نسبت به نگهداری و سرویس به موقع مانع خسارت به این بخش شود ،
    • RO ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 0
      حاج محسن مرد میدانه در جوانی جبهه های جنگ و در سن های بالاتر کار دولتی واقتصادی .البته فکر کنم به دلیل اینکه همواره ایشان بالباس نظامی دیده می‌شد برای خیلی ها باور کردنی نبود که ایشان واقعا اقتصاد دان ومانند جبهه وجنگ در میدان اقتصادی نیز کارآمد است .کاش این معاونت را بیست سال پیش می‌گرفت .