۷ آذر ۱۴۰۰، ۹:۵۸

در محمودآباد؛

جشنواره تئاتر خیابانی بسیج مازندران آغاز به کار کرد

 جشنواره تئاتر خیابانی بسیج مازندران آغاز به کار کرد

ساری- جشنواره تئاتر خیابانی بسیج با حضور ۱۱ گروه نمایشی از مناطق مختلف مازندران در سرخ رود محمودآباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره تئاتر خیابانی با حضور گروه‌های مختلف نمایشی صبح یکشنبه در پارک پردیس سرخ رود آغاز شد و در اولین روز جشنواره شش گروه به اجرای نمایش می‌پردازند.

در روز دوم نیز گروه‌ها در پارک آلاله سرخ رود به اجرای نمایش می‌پردازند و در روز سه شنبه نیز در سه شنبه بازار سرخ رود هنرمندان به اجرای نمایش خواهند پرداخت.

حمیدرضا هراسانی مسئول بسیج هنرمندان مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۱۱ اثر از بین ۲۹ اثر ارسال شده به دبیرخانه به جشنواره راه یافتند، گفت: این جشنواره با موضوعت فرهنگ ایثار و شهادت، آسیب‌های اجتماعی، کرونا، حفظ منابع طبیعی و غیره آغاز شده است.

من هزار و یک شب زنده‌ام به کارگردانی محبوبه علیزاده از نور، سوختن در آب، غرق شدن در آتش به کارگردانی محمد جواد صالحی از نور، طرح داستایوفسکی در عالم خلسه به کارگردانی مهدی نصرالله زاده از ایزدشهر، معبر به کارگردانی عباس میار از قائمشهر، شبی در انتظار انار به کارگردانی نیلوفر واحدیان از ساری، تقصیر به کارگردانی سید علی شیدایی فر از ساری، عروس به کارگردانی علی ربیحانپور از سرای و مرثیه‌ای برای کرونا به کارگردانی سیدمحسن شیدایی فر از ساری از جمله نمایش‌های راه یافته به جشنواره هستند.

کد خبر 5362429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha