۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۷

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

نخبگان فرهنگی زیر ذره‌بین «نگین» رفتند/ تلاش برای ۱۰۰ قسمتی شدن

نخبگان فرهنگی زیر ذره‌بین «نگین» رفتند/ تلاش برای ۱۰۰ قسمتی شدن

برنامه «نگین» در رادیو ایران به واکاوی زندگی نخبگان فرهنگی می‌پردازد.

عبدالله علایی تهیه‌کننده برنامه «نگین» که از رادیو ایران پخش می‌شود درباره این برنامه به خبرنگار مهر گفت: با همکاری بنیاد علمی نخبگان، برنامه رادیویی «نگین» برای پخش از رادیو ایران تهیه شده است و محسن شاه رضایی به عنوان نویسنده، حسن همایی و فاطمه آل عباس به عنوان گوینده در این برنامه حضور دارند.

علایی در خصوص تهیه این برنامه ادامه داد: «نگین» به معرفی نخبگان فرهنگی، هنری، دینی و علمی کشور می‌پردازد و به صورت مستند، زندگی افراد شاخص را واکاوی می‌کند.

تهیه کننده برنامه «افق آفتاب» با اشاره به پخش برنامه در مدیوم‌های مختلف عنوان کرد: برنامه رادیویی «نگین» به صورت زنده در صفحات مجازی مختلف پخش می‌شود، البته رادیونما هم این برنامه را در کنار این صفحات به صورت زنده پوشش می‌دهد.

علایی با اشاره به اینکه قصد دارند این برنامه را به ۱۰۰ قسمت برسانند، اظهار کرد: هنوز توافقی بر سر اینکه چند قسمت برنامه «نگین» را روی آنتن رادیو ببریم، نداشته‌ایم اما قصد داریم در ماه‌های آینده و با پخش صدمین قسمت «نگین»، مراسم رونمایی از این برنامه را به همراه یک کتاب ویژه برگزار کنیم که این کتاب به نویسندگی محسن شاه رضایی کارشناس برنامه، منتشر خواهد شد.

وی بیان کرد: در این برنامه سراغ دانشمندانی رفته‌ایم که شاید کمتر شناخته شده‌اند ولی در بخش معرفی افراد شاخص نیز سراغ جعفر شهیدی، پرویز کردوانی، پوران میرهادی، غلامرضا اعوانی و… رفته‌ایم.

این برنامه از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی عبدالله علایی و گویندگی فاطمه آل عباس ساعت ۱۴:۵۵ از رادیو ایران پخش می‌شود. همچنین علاقه‌مندان با مراجعه به سایت رادیو ایران روزهای دوشنبه ساعت ۱۴:۵۵ می‌توانند شنونده این برنامه باشند.

کد خبر 5364678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha