۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۸:۰۲

پس از ناکامی در المپیک؛

دورخیز پسر بااخلاق کشتی ایران برای رویدادهای ۲۰۲۲

دورخیز پسر بااخلاق کشتی ایران برای رویدادهای ۲۰۲۲

مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از قهرمانی در پیکارهای نظامیان جهان، انگیزه مضاعفی پیدا کرده تا در میادین آسیایی و جهانی سال ۲۰۲۲ نیز بدرخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، بی تردید محمدحسین محمدیان یکی از امیدهای کشتی آزاد ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود که بنا به دلایلی در این آوردگاه بزرگ جهانی دستش از مدال خالی ماند. او بعد از بازگشت از المپیک کمتر در خصوص ناکامی در المپیک حرف زد و بیشتر به ریکاروی روحی و جسمی و استارت دوباره تمریناتش تمرکز کرد. به هر حال با گذشت زمان، محمدیان توانست بعد از انجام تمرینات نسبتاً مطلوب در رقابت‌های قهرمانی نظامیان جهان در تهران به میدان برود و در نهایت با قهرمانی در وزن ۹۷ کیلوگرم، رفته رفته به بازگشت به روزهای اوج امیدوار شود.

در همین راستا محمدحسین محمدیان پس از قهرمانی در رقابت‌های نظامیان جهان و بازگشتی طلایی به میادین کشتی به خبرنگار مهر گفت: «اریک ژیوئف» از روسیه از مدعیان اصلی وزن من بود که خوشبختانه توانستم او را در فینال شکست دهم و به مدال طلای وزن ۹۷ کیلوگرم برسم

وی که مدال برنز رقابت‌های جهانی ۲۰۱۴ ازبکستان را در هم کارنامه دارد در خصوص برنامه‌هایش برای جبران ناکامی المپیک و حضور در میادین مهم پیش رو گفت: سال آینده پیکارهای قهرمانی ۲۰۲۲ جهان در صربستان و همچنین بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین را پیش رو داریم که به فاصله کم از هم برگزار می‌شود. طبیعتاً من هم مثل همیشه تابع کادر فنی و در خدمت تیم ملی هستم و طبق چرخه انتخابی در هر میدانی که برایم در نظر گرفته شود، شرکت می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که اهالی کشتی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در انتظار رویارویی محمدحسین محمدیان با رشید سعدالله‌اف روس و درخشش او بودند، این آزادکار بااخلاق مازندرانی تن به شکست غیرمنتظره ای در برابر اودیکادزه گرجستانی داد و ناباورانه در همان گام نخست از دور رقابت‌ها حذف شد.

کد خبر 5365039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha