۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

ظرفیت تولید گوشت مرغ در شهرستان سرباز به ٨٠٠ تن در سال می رسد

ظرفیت تولید گوشت مرغ در شهرستان سرباز به ٨٠٠ تن در سال می رسد

زاهدان - مدیر جهاد کشاورزی سرباز گفت: ظرفیت تولید گوشت مرغ این شهرستان با افتتاح ٣ واحد جدید مرغداری صنعتی با ظرفیت ۶٠ هزار قطعه جوجه ریزی در هر دوره به ٨٠٠ تن در سال می رسد.

اسمعیل رنگ بست در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان سرباز با یک واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی سالیانه ٢٠٠ تن گوشت مرغ تولید و به بازار عرضه می‌کند.

وی افزود: نیاز سالیانه جمعیت یک صد هزار نفری سرباز به گوشت مرغ، حدود ٣ هزار تن است که برای جبران این کمبود و افزایش ضریب خوداتکایی شهرستان به گوشت مرغ، اقدامات گسترده‌ای در حال انجام است.

مدیر جهاد کشاورزی سرباز ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون با سرمایه‌گذاری بیش از ١٢٠ میلیارد ریال ٣ واحد جدید مرغداری صنعتی با ظرفیت ۶٠ هزار قطعه جوجه ریزی در هر دوره با پیشرفت فیزیکی ٢٠ تا ١٠٠ درصد در حال اجراست که با به بهره‌برداری رسیدن این سه واحد ظرفیت تولید گوشت مرغ این شهرستان به ٨٠٠ تن در سال می‌رسد.

وی تصریح کرد: همچنین ٧ متقاضی جدید برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت ١٣٠ هزار قطعه با کسب موافقت اصولی، در حال طی مراحل واگذاری زمین و تخصیص آب هستند.

کد خبر 5365075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha