۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۴۵

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌جنوبی:

هویت چهارمین شهید گمنام مدفون در خراسان جنوبی شناسایی شد

هویت چهارمین شهید گمنام مدفون در خراسان جنوبی  شناسایی شد

بیرجند-مدیرکل حفظ آثار خراسان‌جنوبی گفت:هویت شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد واحد بیرجند شناسایی شد و خانواده این شهید بعد از ۳۳ سال مزار او را در آغوش خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا فلاحی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هویت چهارمین شهید گمنام مدفون در خراسان جنوبی شناسایی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: با اشاره به اینکه شهید تازه شناسایی شده شهید «علیرضا حسینی» اهل شهرری است که سال ۱۳۶۷ در تک دشمن در منطقه مهران در سن ۲۱ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فلاحی ادامه‌داد: پیکر مطهر این شهید بزرگوار در تاریخ ۲۸ خرداد سال ۱۳۸۶ همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در خراسان‌جنوبی و بر روی دستان مردم ولایت مدار استان تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند به خاک سپرده شد.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهید «حسینی» پس از ۳۳ سال، مزار شهید خود را در آغوش خواهند کشید، افزود: مراسم میزبانی و استقبال از خانواده شهید «علیرضا حسینی» روز سه‌شنبه ۱۶ آذر با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خراسان جنوبی، بر سر مزار این شهید بزرگوار در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار خواهد شد.

کد خبر 5367551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha