۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۱۵

در آذربایجان غربی؛

۲۸ هزار دانش آموز محروم از آموزش مجازی شناسایی شدند

۲۸ هزار دانش آموز محروم از آموزش مجازی شناسایی شدند

ارومیه – مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از شناسایی ۲۸ هزار دانش آموز محروم از آموزش مجازی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهین منافی در این زمینه اظهار کرد: با اجرای طرح هدایت در آذربایجان غربی، ۲۸ هزار دانش آموز محروم از آموزش مجازی در سراسر استان شناسایی و برای تأمین ابزار مورد نیاز آنها اقدام شد.

وی ادامه داد: عموم مردم به نوعی با نظام تعلیم و تربیت در ارتباط هستند، لذا توسعه آموزش و پرورش توسعه جامعه را در پی خواهد داشت.

منافی گفت: سمن‌ها و نهادهای حمایتی نقش بسزایی در تأمین ابزار مورد نیاز دانش‌آموزان در ایام کرونا داشتند که کمیته امداد امام خمینی در رأس آنها قرار داد.

وی، با تأکید بر آموزش مجازی در کنار آموزش حضوری افزود: امسال اعتبار ویژه در این خصوص از طریق اداره‌های کل نوسازی مدارس استان‌ها تأمین می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه بین کمیته امداد امام خمینی، آموزش و پرورش و یکی از بانک‌های استان برای تأمین ابزار آموزشی مورد نیاز دانش آموزان افزود: این نوع کارهای خیر در واقع باقیات الصالحات است و به عنوان الگو برای همه نهادها و عموم جامعه است.

کد خبر 5367652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      0 0
      معمولا در هر خانه موبایلی که استفاده نمیشود وجود دارد، صاحبان این موبایلها میتوانند انرا در مدرسه ای که فرزندشان مشغول تحصیل هستند تحویل یکی از مسولان مدرسه نمایند تا دانش اموزان محروم از انها استفاده کنند.