۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

حرکت در مسیر قرآن عامل موفقیت است/ لزوم تحکیم بنیان خانواده‌‎ها

حرکت در مسیر قرآن عامل موفقیت است/ لزوم تحکیم بنیان خانواده‌‎ها

بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم تحکیم بنیان خانواده‌‎ها گفت: حضرت امام خمینی (ره) با قرآن بر دل‌های مردم حکومت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری صبح یکشنبه در مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم روستای بریکان شهرستان تنگستان اظهار داشت: توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خواستار توجه بیشتر فعالان قرآنی به تبیین نقش قرآن کریم در بین آحاد مردم و تحکیم بنیان خانواده‌‎ها شد و اضافه کرد: در قرآن تاکید ویژه‌ای بر لزوم توجه به نهاد خانواده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) حکومت جامعه اسلامی بر مردم را بر اساس حکومت قرآن بر دل‌های مردم پایه‌گذاری کردند و در این مسیر به موفقیت رسیدند.

وی در حاشیه مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم روستای بریکان شهرستان تنگستان با مربیان و فعالان قرآنی این خانه قرآنی دیدار کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

گفتنی است، روستای بریکان از روستاهای ساحلی شهرستان تنگستان است که دارای ۲۱۱ نفر جمعیت است و شغل اکثریت مردم این روستا صیادی است و ۲۰ درصد جمعیت این روستا مشغول حفظ قرآن کریم هستند.

کد خبر 5368034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha