۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۶

اختتامیه جشنواره هنرهای دفاع مقدس کرمانشاه برگزار شد

اختتامیه جشنواره هنرهای دفاع مقدس کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه- اختتامیه جشنواره هنرهای دفاع مقدس کرمانشاه با معرفی و تقدیر از برگزیدگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فانوس در حوزه تولیدات آثار هنری در حوزه دفاع مقدس، چهارمین جشنواره استانی ترنم فتح ویژه گروه‌های موزیک یگان‌های نظامی و دومین جشنواره استانی تئاتر سنگر ویژه یگان‌های نظامی و انتظامی ظهر امروز در سالن همایش شهدای اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه برگزار شد.

آذر آزادی در این مراسم، اظهار کرد: جشنواره فانوس طی سال‌های گذشته تنها به صورت کشوری برگزار می‌شد اما امسال این جشنواره در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال ۸۴ اثر در حوزه‌های مختلف شامل آثار مستند، هنرهای نمایشی و تجسمی، کلیپ، نماهنگ و… در عرصه دفاع مقدس به دبیرخانه جشنواره استانی فانوس ارسال شد و از بین این آثار، ۱۷ اثر برای ارسال به دبیرخانه این جشنواره در سطح ملی برگزیده شد.

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فانوس ۲۳ آذرماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد که برگزیدان مرحله استانی کرمانشاه جز نفرات برتر این جشنواره باشند.

آزادی چهارمین جشنواره استانی ترنم فتح نیز اشاره کرد و گفت: امسال گروه موزیک ۲۸۱ زرهی سرلشگر شهید حمید نیک خواه برای چهارمین سال متوالی برگزیده مرحله استانی و منطقه‌ای شد.

وی ادامه داد: مرحله کشوری این جشنواره به میزبانی استان مازندران و به دلیل شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به دومین جشنواره استانی تئاتر سنگر، تصریح کرد: به دلیل درگیری برخی از بازیگران تئاتر استان به ویروس کرونا، تنها یک گروه از نیروهای مسلح قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در این جشنواره شرکت کردند که در جشنواره سال گذشته همین گروه رتبه یک منطقه‌ای را کسب کردند.

کد خبر 5368327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha