۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۵

رییس کل دادگستری استان قزوین:

خروجی جلسات پیشگیری از وقوع جرم باید قابل لمس باشد

خروجی جلسات پیشگیری از وقوع جرم باید قابل لمس باشد

قزوین- رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: جلسات پیشگیری از وقوع جرم باید خروجی قابل لمسی داشته باشد تا تفاوت برگزاری و عدم برپایی آن محسوس باشد.

به گزارش خبرنگار مهر علی شعبانی در سومین نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین که ظهر دوشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: همه با اصل پیشگیری از وقوع جرم و آثار آن آشنا هستند و لازم است برای بهره برداری بهتر از این موضوع جلسات به صورت تخصصی‌تری برگزار شود تا بتوانیم خروجی بهتری به دست آوریم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین مطرح کرد: جلسات پیشگیری از وقوع جرم باید خروجی قابل لمسی داشته باشد تا برگزاری یک جلسه و عدم برپایی آن تأثیر محسوسی به ما بدهد.

وی تاکید کرد: جلسه ما باید به مصوبه و دستور کار کاملی بیانجامد و نهادها و دستگاه‌های حاضر در جلسه موظف به اقدام و پیگیری موضوعات طرح شده شوند تا در جلسه آتی خروجی کار خود را تشریح کنند.

شعبانی تصریح کرد: مصوبات باید عملی شوند، در غیر این صورت دستگاه متولی یا توضیحی برای عدم اقدام خود دارد و یا به عنوان متخلف برخورد جدی را دریافت خواهد کرد.

این مقام قضائی یادآور شد: استان از وقوع جرم آسیب می بیند و این مسئله کوچکی نیست بنا بر این لازم است این مسئله با جدیت بیشتری پیش برود و تحول ایجاد کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: جلسه‌ای که برگزار می‌کنیم باید نمود بیرونی داشته باشد و مردم بتوانند تغییری که برگزاری نشست با خود به همراه دارد را لمس کنند و این روند رویکرد جدی دستگاه قضا خواهد بود.

کد خبر 5369254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha