۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد؛

تحولات میدانی اولویت تبلیغات اسلامی فارس/عملیات تبلیغی و فرهنگی

تحولات میدانی اولویت تبلیغات اسلامی فارس/عملیات تبلیغی و فرهنگی

شیراز – مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: روند حرکتی جدید تبلیغات اسلامی فارس بر محور تحولات و ارتباط گیری میدانی به جای بستن تفاهم نامه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن قانع ظهر سه شنبه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه فارس از عملیاتی شدن نگاه‌ها و رویکردهای جدید در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس خبر داد و گفت: آنچه که در این اداره کل اجرایی می‌شود ارتباط گرفتن و تعاملات میدانی به جای بستن تفاهم نامه و دستورالعمل است.

وی تاکید کرد: ارتباطات میدانی تبلیغات اسلامی فارس در تمامی شهرستان‌ها و شهر شیراز شکل خواهد گرفت تا مشکلات و موانع موجود فرهنگی و تبلیغی بررسی و رفع شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس افزود: ارتباط میدانی تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها با حوزه‌های علمیه به طور حتم توسعه خواهد یافت که باعث افزایش توان علمی و فرهنگی خواهد شد.

حجت السلام قانع ادامه داد: عملیات‌های ویژه فرهنگی و تبلیغی در زمان باقی مانده از سال جاری در استان برنامه ریزی شده و اجرایی خواهد شد تا هرچه بیشتر بتوانیم از ظرفیت‌های موجود فارس در بخش‌های مختلف استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه توانمندسازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی فارس است، گفت: سلسله نشست‌های علمی و فرهنگی متناسب با نیازهای شهرستان‌های استان فارس نیز اجرایی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حوزه و تبلیغات اسلامی در کنار هم قرار دارند، گفت: روحانیت و طلاب کمک کنند تا شاهد تحولات بزرگ در حوزه و تبلیغات اسلامی باشیم.

حجت الاسلام قانع یادآور شد: راه اندازی دبیرخانه گرامیداشت یکصدمین سالگرد حوزه‌های علمیه در استان فارس ضروری است زیرا ظرفیت‌های استان فارس و حضور شخصیت‌های بزرگ دینی و علمی جایگاه استان را در کشور مشخص کرده است.

کد خبر 5369813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha