۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۷

سرپرست راهداری مازندران مطرح کرد؛

صرف ۵۰ میلیارد ریال برای سیستم روشنایی راه های مازندران در سال

صرف ۵۰ میلیارد ریال برای سیستم روشنایی راه های مازندران در سال

ساری- سرپرست اداره کل راهداری مازندران میزان اعتبار صرف شده برای انجام عملیات روشنایی و نگهداری راه های استان را سالانه ۵۰ میلیارد ریال ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل فولادی ظهر سه شنبه در بازدید از پروژه عملیات روشنایی محور فریدونکنار - بابلسر با اشاره به اینکه سالانه پنج میلیارد تومان برای روشنایی و نگهداری راه‌های استان هزینه می‌کنیم، اجرای این طرح را در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی بسیار مهم برشمرد.

وی ایمن سازی محورها و نگهداری ازآن را جزو وظایف اصلی راهداری بیان کرد و گفت: متأسفانه به دلیل سرقت کابل‌ها و ترانس‌های برق هزینه اجرای سیستم‌های روشنایی در محورها بسیار بالا است.

وی سرقت تأسیسات و تجهیزات روشنایی را از جمله دغدغه‌ها بیان کرد و گفت: این مسئله هزینه‌های اضافی زیادی را بر راهداری تحمیل می‌کند.

فولادی با اظهار اینکه سارقان خسارت‌های زیادی به تأسیسات از جمله سیستم‌های روشنایی وارد می‌کنند، گفت: علاوه بر این سرقت تابلوها و علائم ایمنی در سطح جاده‌ها نیز همواره وجود دارد.

وی خواستار همکاری بیشتر نهادهای ذیربط قضائی و انتظامی برای مقابله با سرقت‌های علائم و تجهیزات حوزه راه‌ها شد و با اشاره به انجام دو کیلومتر عملیاتی روشنایی در محور پل کمربندی فریدونکنار گفت: سه کیلومتر نیز در دست انجام است.

کد خبر 5369943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha