۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۴۴

طی پیامی؛

امیر صباحی‌فرد «روز پرستار» را تبریک گفت

امیر صباحی‌فرد «روز پرستار» را تبریک گفت

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیامی سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت و از تلاش‌های ارزنده این قشر پرتلاش قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت و از زحمات و تلاش‌های ارزنده این قشر پرتلاش تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی تردید اهمیت و نقش بی‌بدیل پرستاران و تلاش‌های غیرقابل توصیف این اسوه‌های صبر و نوع دوستی در راستای خدمت‌رسانی به مردم و سلامت آنان بیش از گذشته برای همگان ملموس و قابل ستایش است.

تلاش‌های مثال زدنی مدافعان سلامت، این میراث‌داران خون شهدا که هم‌اکنون با روحیه جهادی و انقلابی در خط مقدم پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند بر کسی پوشیده نیست.

پرستاران همپای جامعه روشنفکر پزشکی، در دشوارترین لحظات زندگی بر بالین بیماران حاضر شده و نعمت تندرستی و حیات دوباره را به آنان هدیه می‌دهند و یقیناً باید اذعان کرد حرفه ارزشمند و پرزحمت پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و بشر دوستی است.

بی‌شک این جهاد و از خود گذشتگی مدافعان سلامت که یادآور خاطره حضور پرستاران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و کمک‌رسانی به رزمندگان دفاع مقدس است، همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پرستاری در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند.

اینجانب به نمایندگی از حافظان امنیت آسمان ایران اسلامی ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران پرتلاش، بدین وسیله مراتب تقدیر و قدردانی خود را از زحمات و تلاش‌های ارزنده این قشر شریف ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران زحمتکش به ویژه پرستاران پر تلاش در مراکز درمانی ارتش و پدافند هوایی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

به امید آنکه با دستگیری خداوند متعال و تلاش شما عزیزان به زودی شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا در کشور عزیزمان باشیم.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 5371617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha