۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۹:۳۲

رئیس هیأت ورزشی کارگران البرز خبر داد؛

نایب قهرمانی کارگران ورزشکار البرزی در مسابقات کشوری

نایب قهرمانی کارگران ورزشکار البرزی در مسابقات کشوری

البرز - رئیس هیأت ورزشی کارگران استان البرز از نایب قهرمانی این استان در مسابقات قهرمانی کارگران کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل عبدالهی صبح دوشنبه در سالن اجتماعات اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به افتخار آفرینی کارگران ورزشکار البرزی در مسابقات قهرمانی کارگران کشور در خصوص این دوره از مسابقات ورزشی کارگران کشور اظهار کرد: استان البرز در مسابقات ورزشی کارگران ویژه گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی موفق به کسب مدال و عناوین برتر کشوری در رشته‌های مختلف ورزشی شد.

وی با اعلام نتایج این مسابقات افزود: در بخش مردان در رشته دومیدانی در رشته دوی ۴۰۰ متر بالای ۴۰ سال روح‌الله محمدی از البرز موفق به کسب مقام اول این رشته شد و همچنین در دوی ۱۰۰ متر آرتین ارشادی نیز مقام سوم را کسب کرد.

عبدالهی ادامه داد: در رشته پرتاب نیزه نیز یونس یوسف وند از البرز موفق به کسب مقام اول و همچنین در رشته دوی ۴ در ۱۰۰ امدادی نیز استان البرز موفق به کسب مقام سوم شد.

رئیس هیأت ورزشی کارگران استان البرز بیان کرد: تیم دو میدانی استان البرز نیز در کشور در رده تیمی به مقام دوم و نایب قهرمانی مسابقات کشوری نائل شد.

وی اضافه کرد: در رشته تیراندازی با تپانچه بادی آقایان، استان البرز موفق به کسب مقام اول تیمی در کشور شد.

عبدالهی در خصوص مقام‌ها و کسب مدال‌های بانوان کارگر ورزشکار البرزی در این دوره از مسابقات در کشور خاطر نشان کرد: در مسابقات دو میدانی بانوان کارگر؛ در رشته دوی ۴۰۰ متر طیبه احمدی موفق به کسب مقام دوم، در رشته دوی ۸۰۰ متر حدیثه امیرپور موفق به کسب رتبه سوم شدند و در دوی ۵۰۰۰ متر بانوان مهتاب فخرایی از استان البرز مقام اول و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

وی ادامه داد: در رشته دوی میدانی ۴ در ۱۰۰ متر امدادی بانوان در رده تیمی، استان البرز موفق به کسب مقام سوم تیمی کشور در بخش بانوان شد.

شایان ذکر است این دوره از مسابقات قهرمانی کارگران کشور به میزبانی استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و قزوین برگزار شد.

کد خبر 5374236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha