۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۸

فرمانده ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی کیش:

۱۵ فروند شناورمتخلف در آب های کیش توقیف شد

۱۵ فروند شناورمتخلف در آب های کیش توقیف شد

کیش - فرمانده ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی کیش از توقیف ۵۲ هزار و ۳۴۷ متر تورمنوفلامنت و ۱۵ فروند شناورمتخلف در آب های کیش خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ساسان درویشی گفت: ماموران پایگاه دریابانی کیش حین گشت زنی در آبهای جزیره کیش، موفق به کشف ۵۲ هزار و ۳۴۷ متر تور غیرمجاز منوفلامنت صیادی غیرمجاز و توقیف ۱۵ فروند شناور متخلف شدند.

وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی دریابانی حراست از آب های سرزمینی و انضباط بخشی به شناورهای موجود در حوزه استحفاظی مربوطه است تصریح کرد: گشت های دریابانی ویژه کیش در صورت برخورد با هر گونه تخلف در این حوزه با متخلفان برخورد کرده و موارد را به اداره شیلات اعلام می کند.

درویشی حضور محسوس، نامحسوس مستمرگشت های دریادلان فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش و حمایت مردم بویژه بومیان جزیره را نقطه قوت این موفقیت ها عنوان کرد.

فرمانده ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به حضور شناورهای صیادی بنادر اطراف در آب های سرزمینی جزیره کیش و استفاده از تورها و روش های غیرمجاز صید دریابانی کیش به درخواست صیادان و اداره محیط زیست جزیره کیش با اینگونه شناورها برخورد کرده و پس از توقیف و طی مراحل قانونی و تشکیل پرونده آنها را به مراجع قضایی تحویل می دهد.

کد خبر 5374534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha