۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی:

۴۴۷ فقره پرونده تخلف حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تشکیل شد

۴۴۷ فقره پرونده تخلف حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تشکیل شد

ارومیه – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۴۷ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ بررسی شد.

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۳۷ پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل و نقل بخش‌های کالا و مسافر طی ۱۱ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ مورد بحث و بررسی قرار گرفته که از این مقدار ۱۴ پرونده رأی به لغو کارت هوشمند به مدت یک ماه، ۷ پرونده رأی به بررسی مجدد و برای مابقی رأی به تذکر و اخطار کتبی صادر شد.

وی افزود: همچنین در این مدت تعداد ۱۱۰ پرونده تخلفاتی مربوط به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر در ۱۴ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ مورد بحث و بررسی قرار گرفت که برای ۸ پرونده رأی به تذکر کتبی، ۱۹ پرونده رأی به برائت، ۴۸ پرونده رأی به جرایم نقدی، ۴ پرونده رأی به لغو پروانه و برای دیگر پرونده‌ها نیز رأی به بررسی مجدد صادر شد.

شکری گفت: عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۱ مربوط به حمل بار بدون بارنامه، عدم رعایت مقررات حمل و نقل، پروتکل‌های بهداشتی، فقدان تجهیزات ایمنی و حرکت در مسیر غیر مجاز بوده و عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۲ نیز شامل سو استفاده از شناسه ملی و کدپستی، تغییر مبلغ کرایه در بارنامه، عدم حضور و نظارت مدیر فنی، عدم پرداخت کرایه راننده و عدم وجود تجهیزات ایمنی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از رانندگان گرامی و صاحبان شرکت‌های حمل و نقل خواست تا تمام قوانین و مقررات و ضوابط ایمنی را به دقت رعایت کنند تا باعث بروز مشکل برای خود در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ نشوند.

کد خبر 5379333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha