۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۰۹

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران:

بالگرد به جنگل های ویسر نرسید/ تداوم آتش سوزی

 بالگرد به جنگل های ویسر نرسید/ تداوم آتش سوزی

ساری- مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به تداوم آتش سوزی در جنگل ویسر گفت: بالگرد اعزامی از البرز به دلیل نقص فنی نتوانست خدمات دهی کند.

علی اصغر احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آتش سوزی جنگل ویسر کجور با اشاره به فصل برگ ریزان و وزش باد شدید، اظهار داشت: متأسفانه برخی افراد با بی احتیاطی سبب بروز حریق در جنگل‌های ویسر و خارکش ساری شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی، مردمی، بسیج و سپاه و غیره برای مهار آتش سوزی اقدام کردند، افزود: آتش سوزی منطقه خارکش سازی مهار شد اما حریق در جنگل ویسر نوشهر به دلیل سخت و صعب العبور بودن مسیر دسترسی همچنان عملیات ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ نیرو مشغول اطفای حریق هستند، افزود: بالگرد از استان البرز به منطقه اعزام شد اما به دلیل نقص فنی و وزش شدید باد نتوانست به انجام عملیات بپردازد.

احمدی با اظهار اینکه تراکتورها به منطقه آتش سوزی اعزام شدند، گفت: نیروهای شهرداری نیز به عنوان آب بر در حال فعالیت هستند و توانستند آتش را مهار کنند اما هنوز اطفای کامل صورت نگرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از مردم خواست تا از روشن کردن آتش در جنگل خودداری کنند و گفت: کوچک‌ترین آتش سبب بروز حریق در جنگل می‌شود و مهار را سخت خواهد کرد.

کد خبر 5381249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر US ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      0 0
      آفرین به این مدیریت بحران قوی. واقعا برای کشور متاسفم که چنین دولت و نظام کار آمدی داره.