۱ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۰۷

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان:

کل کشور درگیر جنگ تحمیلی شد/ جوانان علیه دشمنان اتحاد دارند

کل کشور درگیر جنگ تحمیلی شد/ جوانان علیه دشمنان اتحاد دارند

اهواز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: حضور شهدای دیگر استان‌ها در خوزستان نشان دهنده آن است که جوانان کشور از نخستین روزهای جنگ اتحاد داشتند و همه کشور درگیر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نجاتی ظهر امروز چهارشنبه در نشست ستاد هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم کربلای هویزه گفت: ۱۶ دی، روزی است که شهدای کربلای هویزه همچون شهید علم الهدی و دیگر جوانان شهیدی که در همان روزهای اول حمله دشمن بعثی به کشور صورت گرفت، مقابل دشمن ایستادند.

وی با بیان اینکه عمده این جوانان «دانشجو» یا «طلبه» بودند، افزود: این جوانان کشور که ۷۲ نفر بودند که مزارشان در محل شهدای هویزه قرار دارد از استان‌های مختلف کشور هستند که این امر نشان دهنده همبستگی و اتحاد جوانان از نخستین روزهای جنگ تحمیلی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان یادآور شد: این اتحاد و همبستگی جوانان کشور این پیام را دارد که همه کشور درگیر جنگ شده و مردم و جوانان خوزستانی تنها نیستند بلکه همه جوانان کشور آمدند و در برابر دشمن مقاومت کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در راستای تکریم این شهدا امروز جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده تا یک برنامه در ۱۶ دی ماه سال جاری در محل مقبره این شهیدان برگزار شود و خانواده‌های این شهدا نیز حضور خواهند داشت.

کد خبر 5381935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha