۱ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۵۴

رئیس سابق دانشگاه پیام نور:

حذف ۲هزار رشته محل دانشگاه پیام نور طی ۴ سال گذشته

حذف ۲هزار رشته محل دانشگاه پیام نور طی ۴ سال گذشته

رئیس سابق دانشگاه پیام نور از حذف ۲هزار رشته محل که طی سه سال متقاضی نداشتند خبر داد و گفت: این رشته محل ها طی چهار سال گذشته حذف شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا زمانی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور که با حضور وزیر علوم برگزار شد، گفت: طی این چهار سال گذشته خیلی تلاش شد تیم مدیریتی دانشگاه پیام نور هیچ اقدامی را بدون کار کارشناسی انجام ندهد و هیچ تصمیم شخصی در این مدت چهار سال گرفته نشد.

رئیس سابق دانشگاه پیام نور با اشاره به برنامه هایی که طی این مدت انجام شده است، گفت: برنامه راهبردی ۲۰ ساله دانشگاه پیام نور برای اولین بار تدوین و تصویب شد در حال حاضر دانشگاه می داند در چه مسیری حرکت کند.

وی ادامه داد: همچنین نظم و انضباط مالی در این دوران ایجاد شد، زمانی که من مسئولیت دانشگاه را تحویل گرفتم ۱۶۰ میلیارد بدهی خارج از دانشگاه داشتیم اکنون که این مسئولیت را واگذار کرده ام هیچ بدهی خارج از دانشگاه نداریم.

زمانی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد معوقات افزایش حقوق کارمندان و همسان سازی است که ما برای این موضوع نیز مبلغ خوبی در بودجه پیش بینی کرده بودیم و هماهنگی های لازم انجام شده بود و اگر تصویب می شد دانشگاه از نظر معوقات مشکلی نداشت.

رئیس سابق دانشگاه پیام نور تصریح کرد: از سال ۸۴ تا ۹۲ تعداد ۹۰۰ عضو هیات علمی جذب شده بودند که بلاتکلیف بودند که همه آنها تعیین تکلیف شدند. همچنین آموزش های الکترونیکی با همه گیری کرونا به صددرصد رسید.

زمانی ادامه داد: در این مدت دو هزار رشته محل که طی سه سال متقاضی نداشت همه حذف شد و ۴۰۰ رشته پرمتقاضی به دفترچه دانشگاه پیام نور اضافه شد.

وی افزود: همچنین ۱۵۰ مرکز این دانشگاه که شاخص های آموزش عالی را نداشتند با یکدیگر ادغام شدند.

کد خبر 5381997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • 2 IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      1 0
      ایشون پیامنور را نابود کرد