۳ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۰۶

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز:

مقصر شکست من هستم/ به آینده امیدواریم

مقصر شکست من هستم/ به آینده امیدواریم

اهواز - سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: وقتی راحت گل می‌خوریم حتماً به دلیل عدم تمرکز است و مقصر اول و آخر این باخت من هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر کلانتری شامگاه جمعه پس از شکست تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار کرد: پیروزی نفت را ابتدا به این تیم و بعد از آن به مردم مسجدسلیمان تبریک می‌گویم. گل اولی که دریافت کردیم دقیقاً برعکس جریان بازی بود و روی یک ارسال از کناره‌ها و غفلت بازیکنان ما به ثمر رسید.

وی عنوان کرد: ما خوب بازی کرده و حتی موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و در نیمه دوم حاکم مطلق زمین بودیم ولی ۳ امتیاز را نتوانستیم کسب کنیم؛ حریف روی ۲ توپی که به گل تبدیل شد، باهوش عمل کرد.

کلانتری افزود: می‌دانستیم نفت در نیمه دوم روی ضد حملات برنامه دارد. من باخت را به گردن بازیکنان نمی‌اندازم و مقصر من سرمربی هستم. مشکلات فنی را حتماً باید حل کنیم.

وی ادامه داد: وقتی راحت رو به روی نفت فوتبال بازی می‌کنیم و بعد راحت گل می‌خوریم حتماً به دلیل عدم تمرکز است و من باید به این مشکل رسیدگی کنم و مقصر اول و آخر این باخت من هستم.

وی با تاکید بر لزوم انجام کار بیشتر بر روی نقاط ضعف و قوت خود گفت: به آینده امیدواریم و هنوز فرصت زیادی داریم و باید تمرکز بیشتری در میدان داشته باشیم تا از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنیم.

کد خبر 5383199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha