۴ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۳۸

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

حفظ ارزش‌های انقلاب وظیفه همگانی است/ لزوم دوری از اختلاف‌افکنی

حفظ ارزش‌های انقلاب وظیفه همگانی است/ لزوم دوری از اختلاف‌افکنی

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی حفظ ارزش های انقلاب اسلامی را وظیفه همگانی دانست و گفت: وحدت مردم و مسلمانان عامل پیروزی و تفرقه باعث شکست است لذا باید از هرگونه اختلاف دوری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری پیش از ظهر شنبه در دیدار اعضای یگان حفاظت هواپیمایی خراسان شمالی که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس مملو از نمادها و اسطوره‌های سترگ است، اظهار داشت: در آن دوران افراد زیادی با ایثار، شهامت، رشادت و از خود گذشتگی تاریخ سرافراز این مرزوبوم را رقم زدند؛ تاریخی که درس‌ها و آموزه‌های زیادی برای جهانیان به همراه داشته است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: خلبانان نیروی هوایی ارتش، نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در پیروزی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی هشت‌ساله داشتند و اکنون نیز حفاظت از جان مردم و خلبانان در آسمان ایران کاری بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: مقیاس اهمیت امنیت و اقتصاد از گذشته مورد بحث بوده و برخی از صاحب‌نظران امنیت را بر اقتصاد ترجیح می‌دهند؛ ازاین‌رو باید بدانیم جان مهم‌تر از نان بوده و باید در ابتدا امنیت برقرار و سپس به موضوع اقتصاد مردم رسیدگی کرد.

وی افزود: امنیت ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی شهدا و نیروهای نظامی و لشگری است و باید قدردان رشادت و ایثارگری‌های آن‌ها باشیم.

نوری در ادامه وحدت را رمز پیروزی مسلمانان و اختلاف و تفرقه را مایه شکست دانست و افزود: در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب، به دلیل اطاعت از رهبری و داشتن وحدت و برادری توانستیم بر مشکلات فائق شویم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی عنوان کرد: در مقابل دشمنان برای پیشبرد اهداف خود مسائل مذهبی و قومی و نژادی را مطرح می‌کنند که ما باید همه در این زمینه هوشیار باشیم.

وی در پایان گفت: حفظ امنیت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همه آحاد مردم است و باید همه ما در این راستا تلاش کنیم.

کد خبر 5383798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha