۴ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۱۹

بررسی «سندرم لایک» میان جوانان در رادیو سلامت

بررسی «سندرم لایک» میان جوانان در رادیو سلامت

برنامه «با هم حرف بزنیم» فردا یکشنبه پنجم دی‌ماه موضوع سندرم لایک در جوانان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، ملیحه کاظمی تهیه‌کننده برنامه «با هم حرف بزنیم» درباره این برنامه و قسمت جدید آن بیان کرد: با حضور دکتر احسان شاه قاسمی روانشناس اجتماعی به موضوع سندرم لایک در جوانان می‌پردازیم. همچنین روز دوشنبه ششم دی ماه به موضوع اضطراب امتحان و دلایل روانشناختی آن می‌پردازیم و راه‌های کنترل آن را به شنوندگان آموزش می‌دهیم. در این برنامه دکتر صابر عبدالملکی روانشناس تربیتی حضور دارد و در این باره صحبت می‌کند.

وی ادامه داد: موضوع برنامه روز سه‌شنبه هفتم دی ماه به رفتارهایی که فرد به خودش آسیب می‌زند، اختصاص دارد و به نشانه‌های اختلال‌های رفتاری می‌پردازیم. دکتر خاطره برهانی استادیار پژوهشکده علوم شناختی و مغز در برنامه حضور دارد. این برنامه رادیویی با محوریت موضوعات روانشناسی از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت پخش می‌شود و هر روز به موضوعاتی می‌پردازد که دغدغه شنوندگان است.

کاظمی یادآور شد: یکی از محورهای برنامه ویژگی‌های انسان‌های متعادل و با هدف است که که راهکارهای این ویژگی‌ها در برنامه ارائه می‌شود. این برنامه ساعت ۱۴ از رادیو سلامت پخش می‌شود.

برنامه «با هم حرف بزنیم» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ از رادیو سلامت در قالب یک مجله تخصصی به مشکلات نسل جدید می‌پردازد.

کد خبر 5383875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha